zaterdag 6 december 2014

Facts about me

We zijn altijd wel nieuwsgierig naar andermans weetjes , we zijn nieuwsgierig.
Wat weten we nog niet of wat is een bepaald ( gek ) trekje van iemand.
Ben ik nou zo gek of doen anderen dat ook?
Ik deel met je feitjes over mij die je misschien nog niet wist of die je misschien wel van jezelf herkend


  • Ik ben verslaafd aan zilveren cola ballen van Jamin , ja die balletjes waar je geheid je glazuur eraf bijt ( ik typ dit nu terwijl ik zilveren cola ballen eet  )
  • Ik lustte vroeger nooit champignons maar smulde toch van zomer champignons bij mijn tweede ouders.... goh zomer champignons alsof die bestonden
  • Ik kan echt niet tegen vetrandjes bij vlees , ik gruwel ervan en krijg het vlees ook echt niet doorgeslikt als ik stukjes vet erin proef , zo ook met worst waar van die witte harde stukjes vet in zitten... daarentegen aardappels met jus ben ik verzot op en dan zoveel mogelijk jus as possible.
  • Ik kan nooit gewoon een handje chips nemen , het is of alles of niks.
  • Mijn moeder noemde me soms een hypochonder en ja ik kan me soms best druk maken als ik iets vreemds vind of voel.

  • Als ik alleen thuis ben heb ik altijd ergens in huis het licht aan , ik kan er niet tegen om in mijn uppie in het pikkedonker te slapen.
  • Ik ben fobisch om ziek te worden in het bijzijn van anderen buitenshuis, ik heb en bij mijn baantje bij de Albert Heijn achter de kassa en mijn nachtbaantje dat ik achter de bar werkte dat ik buikgriep had en vol over m´n nek ging op het werk , sindsdien ben ik altijd bang om ziek te worden in het bijzijn van mensen buiten mijn vertrouwde plek.
  • Ik kan echt onwijs , maar dan ook onwijs lui zijn .. het is dat wij Rocco hebben anders kon ik soms wel een hele dag op de bank hangen in pyjama.
  • Ik ben ontzettend bang voor de dood. Dat dat een stukje controle is die nooit iemand kan hebben in het leven vind ik verschrikkelijk
  • Als er op een menukaart voorgerecht of dessert proeverij staat kies ik daar altijd voor , ik kies nooit 1 toetje of 1 voorgerecht als ik een proeverij kan nemen, sja i love food.

  • Ik sta soms wel 20 minuten onder de douche zonder überhaupt mijn haren te hebben gewassen, gewoon staan met je handen zo half omhoog dat het water zo langs je gaat en bij mijn ouders thuis zit ik altijd op het ´muurtje´ waar de douche spullen staan... aaahhh relaxed
  • Over douchen gesproken , ik heb vroeger wel met mijn vriendin Sophie eens zo´n schuimbende van gemaakt in de douche dat het minsten 30 minuten duurde voordat al het schuim weg was.
  • Ik shop altijd ontzettend veel online ... nouja shop ik gooi ontzettend veel in de virtuele kassamand om vervolgens het daar te laten en uiteindelijk is de kassa mand weer leeg omdat na 10 dagen hij automatisch leeg word gemaakt
  • Ik ben een ontzettende ´verzamelaar´ in de keuken , na een maand heb ik weer de kastjes vol staan met allerlei specerijen en noem maar op ( waarom kies ik dan ook altijd gerechten uit waar je net dat ene wat je net niet hebt in huis voor moet hebben )
  • Zodra de max factor mascara in de aanbieding is bij de Kruidvat ( 2 halen 1 betalen) koop ik altijd een stuk of 4 tegelijk , je raad het al ik heb een aardige collectie thuis.

  • Ik ben echt onwijs slecht in wiskunde( ik had een 2.7 gemiddeld op de middelbare school), en ik wil het dan vaak ook niet snappen omdat ik het de moeite niet waard zovan agh ik snap het toch niet dus laat maar.
  • Ik heb in Groningen ooit eens willen bewijzen dat ik wel lief was door koffie in de ochtend te maken voor Matias , vervolgens eindigde ik met het hele jaar elke ochtend zijn koffie te maken...
  • Ik ben NIET , nee echt niet bang voor spinnen , ik ben daarentegen wel bang voor maden getverdemme.
  • Ik zwem niet in de zee als ik de bodem niet zie , ik ben als de dood dat er iets onder mij zwemt en ik zie dat niet haha , en als ik wel het water in ga waar de bodem niet zichtbaar is is dat alleen als ik zowat aan iemand anders vastgeplakt zit.
  • Ik dacht vroeger altijd als ik s´avonds in het zwembad was dat er uit de lichten in de zijkanten haaien konden komen, kent iemand deze ? haha
  • Ik had een Von Dutch pet gekregen van mijn ouders toen ik een voldoende had gehaald op economie ( die nodig was om over te gaan) en Puck die vervolgens als puppy kapot heeft gebeten

  • Sorry ... maar ik vind de film magic mike ( ja die met Channing Tatum) echt geen reet aan, ha hoe toepasselijk... geen reet , de heren met de blote reet in de film .... ;)
  • Ik lust bij skittles alleen de gele , rode en groene skittles, de paarse en oranje pluk ik er altijd uit en eet ik ook niet op , vooral de paarse vind ik echt vies.
  • Ik moet altijd minstens 5 wekkers zetten om de 10 minuten als ik s´ochtends eruit moet want ik druk altijd op snooze en dat verslapen is mij veel te vaak gebeurd.
  • Toen mijn ouders de musical van mijn broer op de basisschool regisseerde zat ik in groep 2 en ging ik met hun mee s´avonds naar school als ze gingen repeteren. Ik heb toen stiekem in de avond een keer 2 stickervellen van mijn juf gejat omdat ik die zo mooi vond ( Sorry juf Fokkelien als je dit leest , maar ze glimmende zo mooi !!)
  • Ik heb mijn broer een keer als mijn vader naar mijn middelbare school laten bellen dat ik ziek was en zo heb ik 2 dagen gespijbeld, totdat school belde om te vragen hoe het met mij was en mijn ouders van niks wisten.

  • Elke pauze op mijn middelbare school in Roden gingen we naar de Lidl en kochten we 1 blikje energydrank van 25 cent en een huzaren salade van 25 cent. Als we nog geld over hadden konden we nog net een zak chips kopen om te delen.
  • Melk lust ik niet terwijl ik karnemelk wel lust , een koude beker karnemelk in de zomer kan zo lekker zijn !
  • Boter brrrrrr kom daar niet mee aanzetten bij mij , als ik ook iemand naast mij heb die bijvoorbeeld een broodje kaas met boter heeft gruwel ik ervan echt waar zo vies !!
  • Ik koop nu elke keer dat ik bij Primark ben 4 setjes van sokken zodat ik genoeg thuis heb , maar vroeger droeg ik werkelijk waar alle sokken door elkaar. Ik had nooit een gelijke paar.
  • Ik was een prof. in mijn fiets buiten laten staan om vervolgens s´ochtends zo´n natte vochtige plastic zak van je zadel af te moeten halen en een droge zak erover heen te moeten doen ( om vervolgens de volgende dag het hele ritueel weer opnieuw moeten doen)

  • Ik heb altijd een plastic tasje , kleine parfum flesjes( van die oestertjes)  OB in mijn tas zitten , alsof ik dan altijd voor alles voorbereid ben ofzo haha.
  • Ik koop elke keer weer bij boodschappen pasta omdat ik altijd vergeet of ik het nog wel of niet heb in huis.
  • Als ik weekboodschappen doe maak ik altijd eerst een lijstje van het ´weekmenu´ en wat er voor nodig is en vervolgens schrijf ik dat allemaal weer op een ander papier in volgorde ( zuivel bij elkaar , vlees bij elkaar etc de volgorde van de winkel) en dat neem ik dan weer over in mijn telefoon.
  • plekjes , pukkeltjes ik kan er niet tegen . Dat moet gewoon weg gehaald worden zodra ik het zie ik weet ook niet waarom maar ik heb echt die drang om het weg te halen haha.
  • Ik heb vaak dat als mensen spaans praten tegen mij met een flink accent ik er helemaal niks van snap maar ik gewoon naar de toon van hun praten luister en dan weet of ik si?? of aahhh siii moet antwoorden

Geen opmerkingen:

Een reactie posten