zondag 14 december 2014

Take away in my days


Maandag



Het mag dan bij ons niet sneeuwen , bij kerst hoort kou en warmte in huis vind ik

Onze kabel voor de computer is echt bijna bij het einde van z'n latijn ... Toch blijven we hopen dat hij het iedere keer doet ;)

S'avonds lekkere soep , en nee het is geen saoto maar van origine noodle soep met lekkere toevoegingen ;)

Rocco dacht Agh die Annelot kan ik wel goed gebruiken als ondersteun , stoel , leuning ... Noem maar op

Dinsdag

Waarom snappen honden nou nooit als ze om een boom heen lopen dat op deze manier ze vast zitten.......

Mijn zelfverzonnen statief voor m'n filmpje afgelopen week , leuk bedacht he ;)

Gewoon pal boven op me ..... Lig je lekker roc ?!

En ja ik lig dan ook bovenop Rocco ;) knuffelen 

Woensdag

Waar is 'wally' en z'n hulphond.

We haalde vandaag mijn visum op , dus eindelijk ( als het goed is ) geen gezeur  meer in en uit Colombia 

Bij thuiskomst hadden we een donut gehaald en lekker opgegeten

Oeps , sorry Rocco ik heb teveel kusjes gegeven met lipstick op

Donderdag

Vandaag zou Rocco eerst vliegen maar dat werd uitgesteld tot zondag , dus gingen we even naar de shopping toe en wat eten

Als begin een lekker plankje met kaas

De sandwich parmaham voor mij en zalm voor Matias

En ik had echt nog wel ruimte over voor cinnabon hoor ;);)

We kregen ook zo ineens bij thuiskomst dit pakket als verrassing , van Henriette en Gerik mijn tante en oom , sinterkerst kwam even bij ons langs in Colombia !!

Vrijdag

💖💖

Vandaag had ik niet veel foto's gemaakt omdat we druk waren met het huis opruimen en vakantie klaar te maken

Zaterdag 

Yeeeh vakantie !! Eerst moesten we Rocco weg brengen , die zou ( ja ik zeg zou let maar op ) morgen vliegen

Eenmaal Rocco weggebracht , ingecheckt en wel op het vliegveld

Nog even wat 'echt' eten voordat we vliegtuig eten krijgen . Dit smaakt toch net wat beter ;)

Ciao ciao Colombia !! See you later Uruguay !!

Zondag

En zo waren we ineens het zonnige Uruguay !! We waren om 05;00 aangekomen en werden pas wakker om 14:00 , hier word het pas laat donker dus het tijdbesef was behoorlijk weg vandaag 

Speciaal voor mijn ouders , uruguyaanse rode wijn die echt zo ontzettend lekker is ( en de enige rode wijn die ik lekker vind )

De drukte van de supermarkt heb ik dus echt maar dan ook echt niet gemist hier , puffff zo verschrikkelijk als het zo druk is

We aten hoe kan het ook anders asado in de avond , voldaan en wel !!

Morgen gaan wij naar het vakantie huisje en dinsdag gaan wij als het goed is Rocco ophalen , helaas kregen we vandaag te horen dat de vlucht waar Rocco vandaag mee zou gaan overboekt was en hierdoor al het cargo ( waar Rocco onder valt ) verplaats word naar de vlucht van morgen. Behoorlijk balen en frustrerend als je zelf niet in de buurt bent en je hond aan iemand anders is overgelaten die je niet echt kent.
In ieder geval hopen we dat hij morgen kan vliegen en we hem dinsdag kunnen ophalen zodat hij lekker kan rennen en doen op het strand hier , de uitleg komt later wel waarom we hem over hebben laten vliegen ;)
In ieder geval vanaf morgen ga ik ervan uit dat ik geen internet heb tenzij ik ergens ben waar WiFi tevoorschijn komt ;) 

Liefs

Geen opmerkingen:

Een reactie posten