zondag 5 april 2015

Take away in my days

Jemig ik blijf het zeggen de week vliegt voorbij !! als ik volgende week mijn take away in my days upload is onze Rocco al bij mijn ouders in Nederland en spannend dat ik het vind!! Goed eerst deze week maar uploaden ;) kijk je mee!


Maandag

Ik moest eieren halen en olie want ik ging iets maken waar ik op dit moment het van ben vergeten waarvoor ik het nodig had haha. Ik nam ook direct Redbull mee want van de vorige pak had ik 3 van de 4 gedronken en dat vond Matias niet bepaald eerlijk ( zal ik je zeggen dat ik van dit nieuwe pak hetzelfde aantal weer had gedronken haha)

Op mijn groepsapp hadden we gepraat over fitness , gezond eten noem maar op en we besloten eens bij te gaan houden wat we allemaal in een week eten. Gewoon om bewust te worden van wat je eet en of we elkaar eventueel kunnen verbeteren, of nouja verbeteren... tips geven !!

Ik gebruikt werkelijk alles om beetje het huis te decoreren. Ik heb blikjes met goud en wit gespoten voor kaarsen houders en lege flesjes, vervolgens het kratje die ik van de markt had meegenomen gebruikt als tafeltje en een stuk hout van de barbecue als nog extra decoratie.

Dinsdag

Ik viel nadat Matias weg was niet meer in slaap en ging naar beneden om te ontbijten met mijn Nederlandse oude kaas, kop pickwick winterthee en the Kardashians op de apple tv.

Mijn haar als het bijna zonder te föhnen is opgedroogd. Ik zit tussen de slag en pluizig haar in ( thanks mama voor die genen) Als ik het niet föhn of stijl dan kan ik ook niet veel meer dan het in een knotje dragen.

We zouden vandaag naar Mendoza gaan alleen gingen we al laat van huis weg en toen we net 2 minuten in de auto zaten keken we elkaar aan en zeiden we tegen elkaar of we er vandaag wel echt zin in hadden om 2.5 uur te rijden voor een eventuele grotere shopping centrum. We besloten toch maar ´thuis´ te blijven en we haalde wat drinken ( en ik een hamburger van de Mac) op en we gingen in een park lekker buiten zitten.

Koekoek !! verveling doet wat met je in de auto.

Woensdag


Jemig ik ben zo ongeveer deze hele week vroeg opgestaan - applaus voor mijzelf- . Goed ik maakte lemoncurd want ik wou een muffin versie maken van mijn lemon merengue taart.

Hahaha mijn moeder stuurde voor 1 april de welbekende foto van een zwangerschapstest met 1 april erop. Alsof ik van mijn moeder zou denken dat het echt was :p Ze zei dat ik het moest doorsturen maar grotendeels van mijn vriendinnen kennen deze grap al. Ik probeerde op ´aandringen van mijn moeder´ het bij mijn vader maar die is zoals ik al zei te slim ervoor.

Donderdag

Geen enkele foto van vandaag behalve dat ik weer Kayla Itsines deed. Voor degene die zich afvragen wat het is. Kayla itsines is instagram beroemd om het zo maar te noemen om alle before and after foto's die zijn gemaakt met behulp van haar trainingsschema. In 12 weken een bikini lijf word haar schema ook wel genoemd en ik heb besloten er maar aan te beginnen. Ik zal je zeggen dinsdag had ik de eerste gedaan en ik ging dood, kapot , moe alles wat je maar kan bedenken. Spierpijn als een malle en het is maar goed dat ik een strenge personal trainer genaamd Matias heb want anders had ik echt wel wat trainingen over geslagen. We gaan over 12 week zien wat het verschil is bij mij :D


Vrijdag

Wat een nacht had ik achter de rug, ik sliep pas tegen 02:00 om vervolgens tegen 04:30 wakker te worden van de dorst. Ik liep naar beneden om wat te drinken te pakken en ineens zag ik waar wij al het drinken hebben staan een giga vieze kakkerlak! NEE niet in mijn huis meneer!!. Helaas verdween hij achter een gleuf van de trap maar met veel geduld en 2 uur later heb ik hem eindelijk kunnen vangen. Ik wou hem alleen niet weg gooien met de gedachte dat hij terug zou springen of nog erger op mij brrrrr dus ik had in goed ingesloten en een briefje voor Matias achter gelaten zodat die hem netjes mocht uitlaten.

En om het nog leuker te maken werden we iets voor 07:00 uur toen ik net weer in slaap was gevallen wakker geschud door een aardbeving van maar 2 seconden dat wel maar Matias heeft voor het eerst een aardbeving gevoeld! hij was alleen iets te kort denk ik om geregistreerd te worden want hij stond niet op internet vermeld de aardbeving

Zaterdag

Ahhhwww ik werd wakker met de foto van de lieve dondersteen Reyna van mijn vriendinnetje Amanda. Net als haar baasjes is Reyna trouwe fan van FC Groningen, alleen moet ze wel oppassen dat ze niet in het shirt verdwijnt.

YES ik kan een lange broek aan vandaag mensen, en een shirt met lange mouwen ook nog!! Ik liep naar de supermarkt omdat ik wat Paas inkopen wou doen zonder dat Matias erbij was want ik vond het wel leuk om hem te verrassen

En volgens mij eet men hier heel veel leverworst met Pasen haha. 

Zondag

Gaap... Serieus?!! Matias had de vrije hand over het zetten van de wekkers op mijn telefoon en dit is hoe hij wekkers zet, in totaal had Matias 10 wekkers gezet op mijn telefoon om de 5 minuten. En leuk weetje... ik word er wakker van maar Matias lag na al die 10 wekkers gewoon nog te snurken...

Aangezien ik toch al wakker was ben ik gelijk bezig gegaan voor de Paas brunch. Het is onze eerste soort van feestdag dat we echt vieren terwijl we zonder familie zijn dus ik wou het wel wat uitgebreid maken. Ik maakte zelf brood, eggs Benedict, worstjes in bladerdeeg , verse jus en lekker luxe beleg. En ik had ook nog een ferror rocher paashaas gekocht voor Matias

Matias ging s´avonds naar voetbal toe en ik zette om 19:00 dit stuk vlees in de oven voor een versie van de pulled pork. Het moest eigenlijk op z'n minst 10 uur in de oven maar omdat we niet zeker wisten of dit goed vlees ervoor was heb ik het continue gecheckt en kon het na 5 uur al uit de oven. Precies nadat Matias terug kwam van voetbal dus mocht hij het gelijk proeven en mmmmm dit komt zeker snel online!! Zo lekker en het zo waard de lange tijd in de oven

Dit was mijn week weer, ik hoop dat jullie een leuke week hebben gehad met Pasen en vandaag nog gezellig 2e Paasdag vieren.
Volgende week zal er genoeg updates in de Take away zitten van Rocco want dit baasje is zo zenuwachtig voor de grote reis van Rocco haha! Till next week allemaal.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten