zaterdag 4 april 2015

The Lente / paas tag

Het is officieel lente in Nederland en alhoewel het bij mij nu herfst is doe ik graag een tag die geïnspireerd is op de lente en waar jullie je dus eventueel in terug kunnen vinden.
Ik heb voor jullie de lente/ paas tag ingevuld! kijk je mee?

Welke nagelkleuren draag je het liefst in het voorjaar
Of het nou lente , zomer , herfst of winter is eigenlijk draag ik altijd rustige kleuren.
Ik ben niet iemand die zodra de lente er is gelijk knal geel of dergelijk op de nagels doet maar ik vind het bij anderen wel mooi staan.

Als je aan de lente denkt , waar word je dan echt vrolijk van?
Dat het langer licht is , dat het buiten weer fris en vrolijk ruikt , de bloemen komen weer en de vogeltjes hoor je weer fluiten. Eigenlijk alles wat zo cliché bij lente is word ik vrolijk van.


Wat is jouw ultieme voorjaar parfum
Ik denk dat ik voor Viktor en Rolf flowerbomb ga , omdat het een geur is die altijd kan en bloemig ruikt maar niet te zoet is.

Het ultieme paas eten is
Een uitgebreide brunch, met een zacht gekookt eitje en verse jus. De pistoletjes net uit de oven en dat beleggen met gerookte zalm of rosbief en dan een grote kop thee erbij mmmm lekker.

Welke items bewaar jij in je kast speciaal voor de lente
Ik bewaar niet speciaal items in mijn kast alleen voor de lente maar de lente is wel de periode waar je vaak je dikke winterjas voor een mooi leren jasje kan verruilen en eventueel een leuk jurkje ( met panty eronder!) kan dragen.

Van welk nummer krijg jij spontaan de lente in je bol
Er is geen enkel specifiek nummer dat mij aan de lente doet denken , maar weet je wat nou wel helpt? De reclames en hun muziek die op tv komen i.v.m. Pasen bijvoorbeeld. Het klinkt heel gek maar zo'n reclame is altijd vrolijk en wilt natuurlijk verkopen dus weten ze precies hoe ze op je lente gevoel moeten inspelen.

Van welk ontbijt proef jij nou echt de lente
Een beetje hetzelfde als bij het ultieme paas eten beschreef, maar ik denk dat een zacht eitje met zalm het hem toch echt wel doet.

Welke smaak paas eitjes is jouw favoriet
Oeh ... ik hou van heel veel paaseitjes maar ik denk dat mijn favorieten toch wel wit met praline vulling , wit met karamel vulling en butterscotch zijn.

Jouw Pasen bestaat uit?
Op zondag met de familie uitgebreid ontbijten/ brunchen en dan krijgen we altijd een chocolade paashaas van mijn moeder. Voor de rest gewoon lekker luieren en veel thee drinken met natuurlijk veel paaseitjes erbij


Geen opmerkingen:

Een reactie posten