dinsdag 10 februari 2015

Mijn special fashion items

Men zegt dat als je een jaar lang iets niet hebt gedragen dat je het dan ook niet meer gaat dragen en het weg moet gooien of geven.
Maar soms heb je van die speciale items in je kast die je gewoon never nooit kan weg doen of je ze nou wel of niet draagt, en zo heb ik ook (genoeg) van die items die ik gewoon niet weg kan doen en zelfs af en toe kijk ik er gewoon naar en denk ik wat is ´die´ mooi.
Kijk je mee?



Guess by Marciano jurk
Deze jurk hing in de winkel Bella Bella in Roden waar ik stage liep en werkte. En ik was vanaf de eerste dag al verliefd op deze jurk alleen sja tegen de 400 euro en een jurk die niet voor dagelijks gebruik was , dat was niet te doen voor iemand van 17 jaar voor dat geld.
Maar toen de winkel weg ging uit Roden en de jurk nog steeds op de paspop hing in mijn maat met fikse korting heb ik mijn ouders kunnen overhalen om de jurk voor mij te kopen in ruil voor het aantal dagen stofzuigen voor wat het heeft gekost.
Tot de dag van vandaag pas ik hem nog steeds en neem ik hem overal mee naar toe ondanks dat ik hem maar werkelijk 2 keer echt heb gedragen. Op mijn diploma uitreiking en bij de laatste avond in Bonaire.



Pumps by Replay
Eigenlijk had ik deze pumps gekocht (ook) bij Bella Bella alleen dan in de kleur paars met roze, alleen braken daar de bandjes van na 2 keer gedragen te hebben en bracht ik ze terug en heb ik nooit een nieuw paar genomen omdat ik niet wou dat het nieuwe paar ook stuk ging. Maar toen ik denk een jaar? later kwam ik bij Boots in Assen dit paar tegen , precies hetzelfde alleen dan in de kleur blauw met wit. Ik kocht ze en ze zijn tot op de dag van vandaag een van mijn fijnst lopende pumps. Ze hebben de nodige beschadiging en het wit is niet meer wit maar ik kan ze gewoon niet weg doen.



Bikini Guess by Marciano
Ahhh Guess.. er was een lange tijd dat ik verzot was op Guess en zo ook toen ik deze bikini zag hangen in Bonaire in 2010.
Mijn Calvin Klein bikini die ik al jaren had was zo langzamerhand tot op de draad toe versleten en ik was al tijden op zoek naar een nieuwe , maar he ik kan af en toe behoorlijk kieskeurig zijn en zo ook met een bikini. En toen zag ik deze bikini hangen in een winkeltje op Bonaire toen ik samen met mijn broer aan het shoppen was.
Eigenlijk zou ik deze bikini nooit hebben gekocht als ik de prijs had gezien voordat ik afrekende want na meerdere keren gepast te hebben en ja echt dit was hem liep ik naar de kassa om af te rekenen in de verontstelling dat hij 64 dollar kostte... en toen scande de kassa de bikini en bleek het 164 dollar te kosten, auw !!! Maar helaas ik was al verliefd op de bikini en ik wou hem echt hebben dus heb ik diep in de buidel getast en ik had veel gewerkt voor deze vakantie om limitless te kunnen genieten dus vooruit deze bikini ging mee.

Giuseppe zanotti sneakers met hak
Ja sneakers met een hak erin zijn tot de dag van vandaag nog steeds aardig populair dankzij de Isabel Marant hype. En zo heb ik ook 2 paar sneakers met hak erin, een van Nike en een van Giuseppe zanotti limited edition.
Ik kocht deze prachtige Giuseppe in de uitverkoop bij mayke.com van 700 euro voor jawel 299 euro !!. En mensen shame on me ik draag ze vrij weinig en met vrij weinig bedoel ik echt heel weinig, waarom hoor ik je al denken.. Het zit zo , ze zijn aardig zwaar om te lopen dat het bijna voelt alsof je klompen aan hebt en de hak is vrij hoog voor een sneaker met hak. Dat wilt niet zeggen dat ze verschrikkelijk lopen hoor vanwege de hak maar sja het zijn gewoon niet de dagelijkse sneakers of hakken om te dragen.
Desalniettemin zal ik ze nooit weg doen omdat a: ze limited edition waren en b: mijn eerste echt dure zelf gekochte paar schoenen was.

Heb jij iets in de kast hangen dat ondanks je het nooit draagt het maar niet weg kan doen?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten