maandag 2 februari 2015

Take away in my days

Goedemorgen maandag ! Goedemorgen Nederland en jemig wat heb ik een onstuimige week achter de rug.
Binnen minder dan een week tijd ben ik van Colombia naar Uruguay naar nu Argentiniƫ gegaan.
Ik met mijn verschrikkelijke panische vliegangst heb welgeteld 4 keer gevlogen sinds dinsdag! Ik lig nu in een hotel bed plat... Moe .... Gaar... En bijna vergeten de foto's online te zetten maar Lets go!


Maandag
Ik ben maandag de hele dag druk geweest met het hele appartement ontruimen en alles inpakken, of ik er nou net was of niet tot nu toe word ik altijd verdrietig omdat je dan weer met je neus op de feiten gedrukt word dat je als nomaden leeft.
In ieder geval kochten wij s'avonds een extra bagage en bij terugkomst kregen we de deur niet meer open!! Er was iets mis met het slot, uitgerekend vandaag.

Dinsdag

Adios Colombia .... Ik vond je een leuke tussenstop en had nog best wat meer tijd willen spenderen ( met m'n ouders).
Je was leuk en ik heb weer veel ontdekt! Ik mis je fruit nu al.

Op weg naar het vliegveld begon het ineens zo hard te regenen , zie hier het resultaat

En een boekje over onze nieuwe bestemming !! We hebben hem niet meegenomen, we moeten zelf maar op ontdekking !

De avond vlogen we naar Uruguay om daar woensdag ochtend aan te komen om 05:00 , we hebben een goede nacht doorgehaald en nee ik slaap dus niet dan als we vliegen

Woensdag
SMELT!! 
ROCCOOOO!!! onze klein knuffel boefje , oh wat mis ik hem toch elke keer ondanks dat hij over m'n hoofd heen loopt of whatever. Rocco hoort bij ons ( hij heeft zoals je op de foto ziet last van continue een traanoog , we moeten het even laten nachecken want ik las dat soms een traanbuisje verstopt kan zijn)

En Rocco was niet alleen bij mijn schoonouders , er waren welgeteld 14!!! Puppies van 3 week oud.... Smelt smelt 

En het zal ook niet ... Rocco pakt direct de pantoffel om er aan te sabbelen , nee roc dat is de mijne

Donderdag

Say cheese !! Donderdag ochtend op wg naar een grasveldje om Matias en Rocco te laten rennen , ja je leest het goed Matias en Rocco ;)

Goed voor die 2 mannen hun energie kwijt te raken met het hardlopen

Dit is mijn nieuwe vriendje ( na Matias en Rocco dan) teddy!! Ik noem hem teddy omdat hij echt zo pluizig als wat is en van die heerlijke puppy pootjes heeft.
Bij teddy zie je echt nog een waas over de ogen dat hij nog niks ziet maar zodra ik z'n neus kriebel terwijl ik hem oppak houd hij op met piepen

En dit kan zo een puppy van Rocco zijn , de enige blonde van alle 14 haha maar Rocco was op dit moment in Colombia dus het kan niet ;) zien jullie het verschil met teddy en deze pup ? Teddy is zelfs een dag jonger maar wel 2 keer zo groot ( het zijn 2 nestjes van 2 honden)

Mmmmm me like pikant !!!! En het scheelt m'n schoonfamilie houd niet exht van pikant dus alles voor mezelf

Vrijdag

Goedemorgen allemaal !! Het is net Tetris soms ons 3en op bed , en Rocco die logt aaaaltijd tussen ons in als hij kan.

Teddy!!! Ja ja ik ben echt een 'sucker' voor puppies sorry voor de overload aan puppy foto's!! Je ziet goed op de foto de waas over z'n ogen he?!

In de avond namen we een glaasje pisco met cola die we uit Peru hadden meegenomen en getver wat is dat sterk zeg mama mia !! Niks voor mij

Zaterdag

De laatste dag in Uruguay en we beginnen gelijk lekker !! Dit was mijn ontbijt/ lunch samen met Matias , schoonmoeder en Matias zijn nicht. Het was lekker .... En veel

We kochten op de terugweg nog wat bij de supermarkt ( merengue poeder voor Royal icing!!) en namen een lekker ijsje mee, het is Waahaaaarm hier !!

En daar gaat Annelot weer hoor , aan de haal met teddy

Ik vind het nog steeds belachelijk dat mijn moeder geen nine in one meer plaatst op Facebook !!! Ik uploade ( op verzoek) een nine in one voor haar met foto's van haar

Zondag

We pakte onze koffers in want we vertrokken om 13:00 naar het vliegveld , en ipv mate nam ik teddy mee in de houder ( i wished)

En we zaten om 16:00 zo in het vliegtuig! In een airfrance vliegtuig die naar Parijs zou gaan met tussenstop in buenos aires ... Het voelde even alsof ik naar huis ging!  En ja het bleef echt zo leeg het vliegtuig 

We kochten eindelijk!!!! Een gopro en wat blijkt ( of het aan ons ligt of aan gopro geen idee) hij loopt bij elke handeling die we doen vast , we kunnen 1 keer op touchscreen klikken en hij loopt vast , we kunnen geen foto's of whatever maken... Grrrrr dit ga je niet menen !!!!

En goodnight Argentina ! We liepen van het vliegtuig naar het vliegveld(JE!! Kleinste waar ik ooit ben geweest) en het deed me direct aan Bonaire denken.

Zo ! Dit was een week waarin ik van boven zuid Amerika naar onder ben gereist en echt letterlijk uit de bagage heb geleefd! Een dikke zucht en mijn oogjes gaan toe , tot volgende week iedereen!! 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten