zondag 15 februari 2015

Take away in my days

maandag



*huilen !! De maandag begon met dat we naar een ander hotel werden verplaatst omdat 'ons' hotel volgeboekt was vanaf vandaag... We kwamen in een hotel terecht buiten de stad en het enige goede aan dit hotel is de WiFi op de kamer, de rest zul je zien in deze take away ;)

Ik besloot mate met Matias te drinken, want we hadden yerba gekocht met maracuja smaak dus due wou ik uitproberen. Maar toegegeven ik was er na 2 'bekers' alweer zat van. Ik snap niet dat ze zo een liter hier van kunnen drinken haha. Kijk mijn blote billen gezicht trouwens haha als het zo warm is vind ik het helemaal niet relaxed om make-up op te doen, dan voelt het net alsof het binnen 2 minuten van je gezicht is afgesmolten.


Na het eten namen we een ijsje bij een plekje aan de overkant van de straat. Ik vond het een teleurstelling want mijn bosvrhuxten smaakten naar kersen( en kersen ijs vind ik niks) en de rest zaten er teveel ijskristaletjes in , helaas pech!

Dinsdag

Goede ehhh middag !! Ik ging niet naar het ontbijt vandaag want we wisten niet of er wel wat was, in ieder geval was dit mijn lunch ( je hebt geen kaart , er word verteld wat ze hebben en dat krijg je) dit waren soort van gevulde pannenkoeken onder een kilo saus.

Ik had niks te doen de hele dag want het hotel heeft geen zwembad of terras en alles is na 12:00 tot 18:00 dicht in deze al wat saaie straat.. Ik besloot mee te doen met een wedstrijd van bol.com waar je volgens een thema een moodboard moest maken.

Ik kwam deze foto tegen van Amanda haar verjaardag waar ik voor het eerst bij was in 2012!! Ik mis mijn rubia heel erg en altijd als ik dit soort foto's zie denk ik aan onze gezellige (beste!!) tijd als zuid Amerikaanse/ Nederlandse familie met ons allen samen.

Woensdag

Nop deze lunch wou Matias niet op de foto....

We kregen een soort van quiche dit keer als lunch. We moeten soms zo lachen hier. Bijvoorbeeld : De ober zegt tegen ons dat ze alleen de quiche hebben en vervolgens 2 andere gasten die na ons komen krijgen ineens de keus uit quiche , empanadas of salade.... We staan soms echt verbaasd hoe ze hier te werk gaan in het hotel restaurant(je) haha

Aangezien toch echt dat ondergoed wel gewassen moet worden maar er geen wasserette in de beurt is doe ik maar een handwas in de duikers tas van mijn ouders , thanks mam voor de tip!!

Matias had een asado op de club en ik bleef alleen achter in het hotel.. Toch wel jaloers op die asado hoor

Donderdag

Goeeeeiemorgen !! Ik sliep met ingevlochten haar. Soms als ik geen zin heb om m'n haar helemaal ( lees : föhnen en stijlen) te doen vlecht ik het in zodat ik de volgende dag makkelijke krulletjes heb en eigenlijk er niks aan hoef te doen.

Weer wat nieuws !! Portugese kip volgens de ober, gewoon een kippetje in tomatensaus en rozemarijn haha lekker he zo zeuren op de blog!! Ik mis mijn eigen eten( kookkunsten? ;)) gewoon en vind het ook soms zo verbazingwekkend wat men kan serveren in een restaurant , vooral als ik van mening ben dat ik het zelf 10 keer beter kan haha.

Brrrrr Matias kreeg in de middag een naald in zijn spier en via de naald kreeg hij schokjes in de spier. Getsie derrie niet mijn ding. het idee al dat er zo´n naald in je been gaat.
Ik ben niet bang voor naalden maar nee dit zou niet mijn keus zijn.

We dachten vanavond weetje het is goed met het restaurant hier, we gaan gewoon eten laten bezorgen in het hotel. Patatjes , broodje vlees en halve pizza , prima te doen!! 

Vrijdag

Gaap , ik word lui van 'wonen' in een hotel.

We gingen in de middag naar walmart om te kijken wat ze allemaal daar hadden. Ik moet zeggen het viel me iets wat tegen want juist omdat walmart Amerikaans is had ik veel meer bekende Amerikaanse producten verwacht maar dat viel dus tegen. Wel vond ik deze mega zak chips , check mijn hand ter vergelijking.

Ook vond ik dit en ja heb ik het meegenomen! Wie kent dit nog van vroeger ? heerlijk!! Matias zei ze zullen bij de kassa wel denken dat we een kind hebben ofzo , jij altijd met je snoepgoed.

En dan deze leuke foto haha. Het verhaal is dat in Argentinie zijn er problemen/ onenigheid met de leveraar van de tampons ( die worden in Brazilië gemaakt) en worden ze dus bijna niet meer geleverd in Argentinië.
De 'bazen' van Argentinië ontkennen de problemen en zeggen dat de supermarkten niet goed hebben ingekocht ( toch gek als in heel Argentinië geen enkele supermarkt goed heeft ingekocht). Je kan dus bijna nergens normale Ob's krijgen en zelfs apotheken hebben al meer dan 4 maanden niks geleverd gekregen!! Flink inslaan dus als je het vind haha.

We sloten ons bezoekje aan de walmart af door de gekochte dingen in de hotelkamer in ook een was'zak' te doen met koud water want sja ook een mini koelkasten hebben we niet op de kamer. Je word in ieder geval wel heel creatief van dit alles.

Zaterdag

We liepen tegen 12:00 naar beneden in het hotel om wat te eten want Matias moest om 2 uur weg voor de voetbal wedstrijd. Alleen kwamen we erachter dat in het weekend het restaurantje van het hotel dicht is dus moesten we op zoek naar wat anders.
Gelukkig hadden de buren ( mini supermarktje) deze mega parrilla buiten staan en hebben wij een heerlijk kippetje ervan gehaald.

Het was goedgekeurd het kippetje !! Yumyum lekker met chimichurri en frietjes. Dit alles was maar 6 euro !! Voor een hele kip met chimichurri en frietjes voor minstens 3 personen. 

Mijn dag was voor de rest zo ontzettend saai!!! Matias was weg sinds 14:00 en kwam pas midden nacht weer thuis. Ik had dus echt niks te doen hier en de straat hier is niet fijn om s'avonds alleen over te gaan. Ik at de restjes kip als avond eten en heb achter de computer gehangen en tv gekeken. Om 23:00 vond ik het goed geweest en ging ik douchen en poging tot slapen doen. Happy Valentine !!

Zondag


Ons 'ontbijt' een ijsje , oeps... Een waterijsje blijf ik het lekkerst vinden mensen, er gaat niks boven een citroen waterijsje mmmm alhoewel ik direct ja zeg als je me zo'n stoplicht waterijsje aanbied!! Dat is echt jeugd sentiment voor mij dat ijsje haha


Oh Annelot soms moet je echt ophouden denk ik wel eens bij mijzelf.
We gingen eten halen want ja het hotel restaurant is nog steeds dicht en deze dame kwam gezellig bij mij en genoot vollop toen ik haar aaide en kriebelde en ze ging dan ook vervolgens naast ons liggen. Toen wij eenmaal ons eten hadden en opstonden stond zij ook op en bleef ze naast mij lopen , ik legde nog een frietje neer in de hoop dat ze zou blijven maar in tegenstelling liet ze het frietje liggen en bleef ze naast mij lopen tot aan de deur van het hotel!! Vervolgens gingen de oortjes omhoog toen wij het hotel in gingen en bleef ze voor de hotel deur zitten . NEE niet doen Annelot kan daar niet tegen !! Ik kan echt huilen dan heel erg maar ik vind het zo erg als ik een hond op straat zie en ik wil er altijd voor zorgen en vooral als er dan zo'n eentje zo lief is en je blijft volgen zovan - maar jou vind ik heel aardig hoor , mag ik met je mee- 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten