donderdag 19 februari 2015

the 3 things tag

Na dagen lang moeite te hebben gehad met inspiratie vinden voor persoonlijke blogposts kwam ik hier en daar op leuke tags en besloot ik weer een paar in te vullen voor jullie !

De 3 things tag is dat je 3 antwoorden op de vraag die gesteld word moet geven. 
Easy as it is, Let´s go

3 dingen in je tas
- Mijn portemonnee natuurlijk
- Een lippencreme van ..... , deze voorkomt elk velletje of droog plekje op je lip en echt een redder in nood
- een mini parfum flesje die ik bij de douglas heb gekregen , ik vind die dingen zo handig om altijd iets van een geurtje bij mij te hebben.

3 dingen waar je op dit moment aan denkt
- Aan het zoeken van inspiratie , ik vind het soms best lastig om persoonlijke/lifestyle blogs te schrijven en interessant te blijven voor de mensen die het lezen, en op dit moment raken mijn ´reserves´ van recepten op en kan ik niet zelf koken zolang ik in een hotel zit
- Dat we in een saai hotel zitten en wat ik ga doen, geen zwembad of een terras heeft dit hotel “gaap
- Dat ik best wel trek heb maar niks bij de hand heb behalve een flesje drinken

3 dingen gevonden op je bureau
- Ik heb geen bureau dus ik heb niks gevonden.

3 favoriete meubels op je kamer
- Mijn computer aangezien ik op een hotel kamer zit is de computer een beetje de enige afleiding die ik heb als ik alleen ben
- Mijn makeup die ik zo af en toe met liefde na tel of ik alles nog wel heb. Lipsticks check , msf mac check!
- Mijn kussen die ik overal mee naar toe sleur en waarvan Matias me voor gek verklaard , maar sorry mijn kussen is van mij en blijft bij mij.

3 favoriete fruitstukken
- Passievrucht !! ik hou van passievrucht en ik kan er nooit genoeg van hebben , zo lekker zoet en een beetje zuur tegelijkertijd
- Mango heb ik als kind leren eten bij mijn opa en oma want nadat de mango was gesneden mocht altijd om en om een kleinkind de pit afkluiven.
- Citroen lijkt heel vreemd als favoriet fruit maar ik hou van zoveel dingen waar citroen in zit. Lemon curd, citroen cake , citroen rasp , lemonade ... noem maar op !!

3 favoriete groentes
- Pompoen vind ik overal lekker bij , gekookt , geroosterd , als soep of als hummus. Ik ben echt fan geworden van pompoen en dit is dan ook mijn grote favoriet
- Zoete aardappel heb ik pas echt veel gegeten in Uruguay , in Nederland zijn ze niet altijd te krijgen of worden ze nu juist populairder , maar in Uruguay heb je ze vollop.
- Bloemkool, mijn vader gruwelt ervan en ik vind het lekker

3 blogsites die je elke dag bezoekt
- www.2wmn.nl (www.livelifegorgeous.nl) 2 dames uit het noorden oftewel Groningen en leek die heerlijk als hun zelf schrijven over op 2wmn persoonlijke dingen en livelifegorgeous over beauty gerelateerde zaken. ik vind hun persoonlijke twist aan de blogposts altijd leuk.
- www.veracamilla.nl
- www.misslipgloss.nl

3 liedjes die in je hoofd blijven
- Hold back the river van James bay
- sweetest girl acoustic versie van niia en wyclef
- Cheerleader van Omi (felix jaehn mix)




3 soorten favoriete make-up producten
- aaaaal mijn mac en ysl lipsticks
- Mac msf dit zijn mineralize skin finishes , dit zijn producten die je als blush , bronzer of als highlighter kan gebruiken maar ze bevatten vaak vrij veel glimmers of glitters hoe je het ook wilt noemen. Ik gebruik ze bijna altijd voor blush of highlighter.
- Bobbi brown shimmer in bronze




3 kledingstukken uit je kast
- Zwarte (leren ) jeans , ik heb een zwak voor zwart en een zwak voor leer
- Zwarte blazer , ja ook alweer zwart en toevallig hebben mijn 2 zwarte blazers beide leer , de een heeft leer bij de armen en de andere bij de zakken en de kraag.
- Mijn Guess by Marciano jurk is waarschijnlijk het enige kledingstuk wat er al meer dan 5 jaar hangt en nog altijd net zo mooi is

3 favoriete parfums op dit moment
- Flowerbomb van Viktor&Rolf , deze heb ik minstens 2 jaar geleden gekocht van een cadeaubon die ik van mijn vriendin Sophie kreeg en toen werd hij een stuk goedkoper de parfum want auw hij is wel duur 
- Boss nuit van Hugo boss. Een zachte maar toch vrouwelijke geur, deze heeft Matias voor mij meegenomen toen hij vloog voor voetbal en hij hem taxfree voor mij kocht toen ik hem zelf in Nederland had geroken.
- Nina , nina ricci . Dat wel bekende rode/roze appeltje. Deze geur koop ik heel vaak opnieuw en heb zelfs in mijn ´arme´ tienerperiode de nepperd bij op is op gekocht.



Dit was de 3 things tag ! ik hoop dat jullie het een beetje leuk vonden , en kunnen jullie zo makkelijk 3 dingen opnoemen bij een van de vragen?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten