dinsdag 24 maart 2015

Je bent nooit te oud voor.

Een tijdje terug liepen Matias en ik in de Walmart om te kijken wat er allemaal te halen was en kwam ik bij de kassa toen we onze spullen afrekende een snoep flesje tegen die je dan in de poeder moest dippen en het eraf moest likken. Voor mij iets wat ik van vroeger kende dat ik het toen bij de Bart Smit kocht van mijn eigen gespaarde zakgeld.

Matias zei toen we de spullen en inclusief het snoepflesje op de band van de kassa legde dat de kassa juffrouw vast dacht dat we een kleine thuis hadden want met al dat snoep wat ik had uitgekozen ( ja ik had ook nog skittles en oreo´s meegenomen) leek het net alsof we een kind hadden waar we het voor kochten, maar schijn bedriegt haha!
Ik vind dat ondanks ik al 24 ben en bepaalde dingen die je als kind of tiener doet allang gepasseerd ben het echt niet erg is als je sommige dingen gewoon ´zonder schaamte´ nog doet zoals je ook zou doen of willen toen je nog jonger was. Je bent gewoon nooit te oud voor bepaalde dingen en dat is ook helemaal niet erg , want dat maakt het soms net wat leuker toch? Wat dacht je van de volgende dingen waar je volgens mij echt nooit te oud voor bent ( oké misschien onze ouders wel maar forget about that)

Op de kermis knuffels grijpen of muntjes schuiven.
Geloof mij , het is een soort strijd gevoel dat ik krijg zodra ik de grijp automaten op de kermis zie. Ik wil gewoon een knuffel winnen ook al ga ik er vervolgens helemaal niks mee doen.

En dan ook nog een giga zuurstok of suikerspin halen.
Graag een XXL dubbel zure zuurstok voor mij!

Kriebels krijgen van die ene achtbaan waar je al minstens 20 keer in bent geweest.
De goliath geeft mij echt nog elke keer de adrenaline kriebels hoor als ik in de rij sta te wachten.

Je bikini broekje tussen de billen doen zodat je nog sneller van de glijbaan af kan gaan in het zwembad.
How faster how better!! ik hoef niet in een slakkengang van een glijbaan af te gaan hoor mensen , nee die bikini broek tussen de billen en gaan met die banaan! ps: is het ook niet altijd een soort van strijd om proberen te gene voor je een soort van in te halen?!

Af en toe het speelgoed bij een happy meal toch wel stiekem leuk vinden.
Een happy meal is veel te weinig voedsel voor mij maar heel af en toe hebben ze best leuk speelgoed die voor 5 minuten leuk is toch? 

Een middag ´kinder´ films te kijken
Rapunzel , despicable me , shrek , frozen noem maar op. Van oorsprong films gemaakt voor kinderen en toch kijken wij als volwassenen vrolijk mee en dat is helemaal niet erg.
Ik kan gerust een middag dit soort films kijken.

Blijven steken op het gangpad met de snoep , koek en chips bij de winkels en meer mee nemen dan de bedoeling is
Iets waar ik me altijd schuldig aan maak.. ze zouden de toegang moeten afsluiten tot het gangpad met het snoep ,koek en chips zodra ik in de supermarkt ben.

Danoontje als toetje willen eten
Dit heb ik vorige week nog gedaan !! en ik zag dat ze ook de danoontje hadden die je in de vriezer kan doen en als ijsje kon eten. Ik wacht nog tot we onze eigen vriezer hebben yum.

Op de lege schommel gaan als je bij een park zit.
Zodra wij met Rocco in Colombia in het parkje liepen ging ik altijd op de schommel zitten terwijl rocco vrolijk rond rende. En ja dan probeerde ik zelfs nog zo hoog mogelijk te schommelen.

Een softijsje met spikkels is soms best heel lekker hoor! Of wat dacht je van zo´n kinder knetter ijsje... yum

Don´t we all love als we ons even niet lekker voelen om vertroeteld te worden door je moeder? Op de bank met een dekentje en je moeder die cracker met kaas en thee maakt en gezellig met je tv mee kijkt om je op te vrolijken. Geen verdere uitleg nodig toch? ( ook je vader telt mee hoor ;) )

Ja voor sommige dingen ben je nou nooit te ouden hoef je ook helemaal niet ashamed voor te zijn dat je dat soort dingen nog gewoon leuk of lekker vind. Wat vind jij?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten