zondag 1 maart 2015

Take away in my days

Terwijl ik deze take away maak hoop ik zo dat hij wilt gaan uploaden. We hebben nog geen WiFi maar ik heb wel 3G op de telefoon, helaas is 3G hier in San Juan alsof je nog op internet via de kabel moet ofzo. Nog nooit zulk sloom en slecht netwerk op de telefoon gehad. Maaaarrr maakt niet uit we gaan ons best doen! Take away!


Maandag

We gingen maandag middag de stad in om een simkaartje voor mij regelen en de WiFi, alleen lag het hele netwerk eruit bij de provider (typisch zuid amerika ;) ) dus konden ze ons niks verkopen. Dan maar even wat eten bij havanna's op het terras. je krijgt trouwens ongeacht wat je besteld altijd een choco koekje en die zijn lekker joh !! 

Na weer thuis te zijn hing ik de was op, lang geleden dat ik de was buiten kon hangen want in Colombia kon en mocht het niet dus de laatste keer dat ik de was buiten hing was denk in in Uruguay. Ik vind het altijd zo lekker fris ruiken.

Mmmm behoorlijk de kleuren van Italië he ?! Ik kookte in de avond pasta citroen met parmezaanse kaas. Super lekker en zo simpel , het recept volgt snel!

Dinsdag

Oh boy ! Ik maakte vandaag de choco Caramel mini taartjes en heb ze gelijk de volgende dag op de blog gezet want ze waren zo lekker !! ze waren dan ook binnen een dag op bij ons

Dit was mijn 2e poging die ik s'avonds maakte. Ik had de eerste gemaakt met Caramel snoepjes en de 2e met eigen Caramel wat veel beter was, die met de snoepjes werden toch te hard als vulling en terwijl Matias dat juist lekkerder vond vond ik die met de eigen gemaakte zachte karamel beter

Meer foto's heb ik niet van dinsdag , alhoewel er ook verder niet iets bijzonders was. Ik ben zelfs al vergeten wat we aten haha!

Woensdag

Woensdag begon met deze foto van thuis !! Yes !! Allemaal spullen voor mij ! happy!!

En ook lagen deze stempels op mij te wachten. Ik ga deze stempels mooi gebruiken voor de blog qua decoratie etc.

Matias had asado op de club dus ik at alleen. Ik maakte zelf gemaakte empenadas met chimichurri die Matias maandag al had gemaakt.

Donderdag

Zo grappig !! Gisteren kon mijn moeder de mix voor maïsbrood niet meer vinden in de Albert Heijn en toevallig appte Josee ineens de vandaag dat ze mais brood aan het maken was, ik had al een vermoeden en ze bleek inderdaad het maïsbrood te maken die mijn moeder de vorige dag niet meer kon vinden.

Ik verveelde mij vandaag behoorlijk en in het zonnetje staan na de was ophangen hielp ook niks. Het was trouwens wel een lekkere warme dag vandaag! Niet te koud maar ook niet snik heet.

Vrijdag

En ja ! Vandaag was de mix wel in de Albert Heijn!! Nu maar kijken wat mijn ouders allemaal meenemen, ik kan niet meer wachten !

Ik was met een vriendin aan het appen die zei dat ze nummer 1 van dit make-up pallette had gekocht en ik heb de nummer 2 ( voor de nieuwsgierige dit is urban decay naked 2 ) en ik appte haar deze foto door

Ondertussen gingen Matias en ik naar een soort praxis om te kijken voor een mini barbecue , deze stoel is ook best leuk en zat ook nog eens lekker ! Hij was alleen wel ff 500 euro , auwie...

Jeeeh !!!  Een mini barbecuetje !! Dit is echt zo fijn als je zelf al 2 jaar geen barbecue hebt gehad en je samen woont met de man afkomstig uit het land van de barbecue haha en het is gewoon lekker een stukje vlees van de barbecue !!

En Matias had gelijk de waslijn gebruikt om de prikker voor het vlees aan te hangen. Slim haha

Zaterdag

Yum! Ik begon de dag of nouja bijna middag met een tosti met restjes van de barbecue van gisteren, zo ontzettend lekker !! Ik was gewoon teleurgesteld dat er niet meer restjes waren want ik kom nog veel meer op. Ook dit komt snel online op TLB !!

Nog een paar daagjes en dan zijn papa en mama er !! Zo blij en zo ontzettend fijn dat ze komen.

Volgens mij werd er bij mijn ouders aan opruiming gedaan en kreeg ik deze foto doorgestuurd van mijn broer , ja dat ben ik !! In groep 8 volgens mij. Ik ben trouwens wel blij dat m'n shirt cool zegt haha je ziet zovaak online op 9gag van die foto's tevoorschijn komen dat er net een woord van het shirt op de foto komt en giga fout lijkt dat ene woord dan op de foto.

Zondag

In de taxi op weg naar nog een keertje de shopping. We moesten nog wat kleine dingetjes halen voor als m'n ouders komen.

In de supermarkt vonden we deze chimichurri van hellmans, nee mensen the love bagage heeft voor jullie het aller lekkerste recept voor eigen gemaakte chimichurri!! keep watching;)

In de shopping hadden we o.a. dit kistje gekocht ( we hadden er al een eerder gekocht) om een beetje leuk/ gezellig dingen op te bergen in de keuken. Kleine dingetjes kunnen toch beetje verschil maken in een 'vreemd' huis. Die potten van Ball heb ik in Costa Rica gekocht en ik zou er nog zoveel meer van willen, geen nepperds wil ik maar de echte originele Ball potten!!  ik ben echt gek op deze potten en er komt ook zeker weten een mooie verzameling van later.

Dit was onze week weer !! Aankomende week komen mijn ouders en zullen er vast heel veel leuke foto's online komen !! Ik ben in ieder geval van plan heeeeel veel leuke dingen met ze te gaan doen!!
Till next time!

1 opmerking: