zondag 29 maart 2015

Take away in my days

Ineens sprong ik overeind, Het is nu 5 uur verschil ipv 4 uur en ik moet alle foto's nog uploaden !! snel snel snel. En toen bedacht ik toen ik goed ging terug rekenen dat ik eigenlijk altijd al volgens de 5 uur tijdsverschil heb geplaatst omdat ik Colombia gewend was, haha niks nieuws of anders dus maar wel weer een week in foto´s !


Maandag

Ik versierde de carrot cake die ik gisteren had gemaakt en zette op de foto. De bedoeling was eerst om het met royal frosting te doen maar tot nu toe is de royal frosting bij mij nog niet gelukt dus werd het botercreme. Het originele recept is met cream cheese frosting maar dat heb ik tot nu toe nog niet gevonden hier.


En ja de keuken is altijd een troep na afloop en opruimen? dat is echt een van mijn minst favoriete dingen om te doen.

He wat een leuke man kreeg ik ineens op mijn beeldscherm! een iets wat officiëler foto van Matias.


Dinsdag

Wauw het was gewoon frisjes vandaag. Zo frisjes dat ik een panty aan kon doen ( niet dat het heeeel veel uit maakt) en ik had en spijkerblouse aan met lange mouwen.

We gingen naar de Walmart om voor een wasmachine te kijken die we nog steeds niet hebben en ineens had ik onwijze zin in iets van mc donalds, de laatste keer dat ik dat had gegeten was minstens in december dus het kon vond ik , een dikke vette hamburger ;) en kies trouwens nooit een dikke hamburger uit als je donkere lipstick op hebt die kan vervagen. Het eet iets wat lastig.

Oh boy.... ferrero rocher paaseieren, die moet ik hebben maar of ik er 12 euro voor ga betalen.

Ik was alweer thuis en Matias lag boven siësta te slapen en ik verveelde me iets wat. Mijn lipstick is hier al behoorlijk vervaagd mede dankzij de hamburger haha.

Matias had een asado bij de club dus ik at alleen. Ik experimenteerde met quiche gevuld met peren , parmaham, gorgonzola en wat sherry. Niet vies maar ook niet blog waardig. Soms heb je dat , van die dingen die je uit probeert maar het niet is zoals je verwacht.


Woensdag

Het regende de hele dag vandaag en ik at als ontbijt pasta , ja het klinkt gek pasta als ontbijt maar ik at pas wat toen Matias alweer thuis was van training dus mijn ontbijt was tegen 13:30 ( ja laat sorry ). Ondertussen keek ik op de apple tv Masterchef Australië. Dat vind ik echt de leukste masterchef ! de Jury geeft altijd opbouwende kritiek i.p.v. zoals Gordon Ramsey bij de Amerikaanse Masterchef dat hij ze zo kan afbekt de kandidaten, echt verschrikkelijk. Nee de Australische is echt de leukste.

Ik spiekte even bij de vooruitgang van mijn eigen website. Ja ja ik ga van blogspot af en krijg gewoon een echte mooie site die gemaakt word door mijn lieve broer. Wat een geluk heb ik met zo´n iemand in de familie !! als je nog een goede website design moet hebben moet je zeker bij Koen Prins aankloppen ( duhh natuurlijk raad ik mijn eigen broer aan)

Matias haalde snel na zijn training fruit op en zag champignons liggen. We vinden ze nooit in de supermarkt en ik zei direct neem nu maar mee. Helaas kwam ik er net achter dat Matias ze de 25e had gekocht en ze houdbaar waren tot 18 maart. Zeg ehh supermarkt hoe slecht is dat?? iets van een week over datum laten liggen.

Donderdag

Ik werd wakker met deze foto op de familie app. Mijn ouders en broer waren bezig mijn oma's huis leeg te halen die eindelijk na een paar jaar verkocht is. Ik vind het toch wel gek dat iets waar mijn moeder is opgegroeid , waar ik en de rest van de familie altijd kwamen ineens niet meer in ons bezit is zeg maar. Dat het een huis van iemand anders word en dat wij alleen de gedachten er nog van hebben. En ik vind het denk ik nog wat vreemder omdat dit het laatste beetje was wat nog op aarde was van mijn oma om het zo maar even te omschrijven.


Ik speelde in de avond vrolijk The sims 4 , en ik heb voor het eerst zonder enkele code gespeeld. Nadat ik eerst begon zonder enkele code ging ik gelijk dood door een brand in huis. Vervolgens begon ik opnieuw en werd ik oud yeehhh maar de dood kwam mij halen want ik ging dood van ouderdom en wat doet de dood vervolgens? gaat hij leuk met mijn kleinkind staan praten nadat hij mij heeft weg genomen. Gezellig hoor.

Vrijdag 

Goedemorgen... ik wachtte op Matias tot hij thuis kwam

Ik maakte voor de lunch pasta met gamba's , heel simpel maar oh zo lekker. Totdat ik ze op het bord deed en begon te eten. De gamba's waren hartstikke zanderig ( zeg je dat zo? zanderig) Heel gek ze zaten zonder schil in de verpakking en ik heb ze zelfs nog gewassen en nog zat er allemaal zand in , getverdemme. Het deed pijn in mijn hart maar ik heb ze niet opgegeten.

Als avond eten maar een herkansing op het gebied van vis. Ik maakte zalm met een Italiaanse crème uit de oven , van het recept van mijn moeder. Jammer genoeg bleek het een pech dag te zijn qua vis vandaag want de zalm zat tjok en tjok vol met graten en Matias kon daar nog wel door heen eten maar ik echt niet. Ik vind graten verschrikkelijk echt heel erg.

Zaterdag

Zo dat groeit snel he haha! nee hoor ik heb een basilicum plantje gekocht en die verpot , de rest van de kruiden groeien wel maar niet giga hard. Ik ben wat ongeduldig volgens mij.

Aangezien ik alleen was want Matias was in Buenos Aires voor voetbal at ik wat stengels met camembert. Gewoon lekker tussendoor .

Zondag

Altijd als ik alleen ben slaap ik minder snel in de nacht , niet omdat ik bang ben maar ik zit veel te lang op de computer en dan zie ik ineens dat het al na 2en is. In ieder geval ik ging naar beneden tegen 1 uur en had zin in een redbull met een rietje haha. Doet iemand hetzelfde als mij? altijd op het uiteinde van het rietje je tanden zetten?.

Ik had zelf frietjes gemaakt en direct op de foto gezet omdat in de middag er mooi licht is voor de foto's. Het is geen straf hoor om frietjes als lunch te eten ;) maar ik wou dat ik ook s´avonds foto's kon maken maar het licht is dan zo verschrikkelijk lelijk voor foto's.

Ehh... ik geloof niet dat deze spatel de hitte aankon van de olie waar ik de frietjes in had, oeps.

Ik vond vorige week al overal briefjes geschreven door mijn moeder en ik had nog even gewacht want misschien zou ik op nog gekke plekken briefjes tegen komen maar tot nu toe heb ik nog niks meer gevonden. Zo leuk om tussen allemaal gekke dingen kleine briefjes te vinden.

En de avond sloot ik af met voetbal waar Matias zijn debuut maakte !! yes! Hij speelde dat wel niet op zijn positie ( heeeel ver weg van zijn eigen positie speelde hij) maar hij maakte zijn debuut dus dat is nu het belangrijkste ! altijd trots.

Hebben jullie een leuke week gehad afgelopen week? Till next week lieve allemaal!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten