donderdag 30 oktober 2014

Boeh it´s halloween

Boeh it´s Halloween!. dit hoor ik al een maand lang voorbij komen op tv bij de reclames want ja hier in Colombia doen ze aan Halloween. Ik ben dus ook heel benieuwd hoe het vanavond hier gaat aangezien wij in een appartementen complex wonen en ik niet weet of de kinderen ook in elk appartement langs komen, maar ik ben heel benieuwd hoe kinderen hier verkleed gaan en of je ook van die gezellige groepjes buiten op straat zien met lichtjes etc.



Anyway toen ik altijd lampionnetje liep met sint maarten wou ik altijd dat wij ook verkleed gingen zoals de kinderen in Amerika en ik ben dan ook een keer verkleed geweest als heks. Wel alleen met kap en hoed want niemand anders wou of ging verkleed dus ik wou ook niet too much zijn.
Mijn moeder zette altijd 2 spook lantaarntjes buiten de deur met Halloween en dat is denk ik ook het enige wat wij eraan deden.
Nu heb je steeds meer dingen die met Halloween te maken hebben in Nederland zoals de Xenos die Halloween dingen verkoopt , oktober horror maand op tv , Halloween tutorials op youtube en pinterest die overstroomt van de Halloween foto's.
En zo krijg je zelf ook steeds meer zin in Halloween ondanks dat wij in Nederland er nog niet aan doen door alles wat via social media te zien is hierover.
En nu ik hier in Colombia woon en werkelijk overal Halloween versieringen zie en in de supermarkt snoep etc voor Halloween heb ik dan eindelijk? mijn Halloween wat ik altijd wou? ;)
Ik had het leuke idee om american pumpkin pancakes te maken met marshmallow saus en chocolade voor de halloween blog van vandaag , maar guess what?!! de pompoen was gisteren uitverkocht ( hoe kan het ook anders)
Dus...... dat recept ga ik lekker een dag later maken want ik ga het vandaag gewoon nog een keer proberen of het weer te koop is en heb ik voor nu wat Halloween inspiratie !

Wat is jouw favoriete Horror om tijdens Halloween te kijken ? mijnes is echt met stipt op nummer 1 the sinister. Echt mijn meest enge horror ooit !!!







 













Geen opmerkingen:

Een reactie posten