dinsdag 14 oktober 2014

Welkom

Iedereen , nouja iedereen bijna iedereen heeft sinds ik een voet buiten Nederland heb gezet me tot het bloggen proberen aan te zetten.
Ik had vanaf het begin af aan en heb nu altijd nog veel te veel te vertellen over mijn dagelijkse hollandse leven in een geheel ander continent via de social media .
Fotos van eten , oer hollandse recepten zoeken , doorsturen , en uit proberen ( want zeg nou zelf , welke nederlander in het buitenland mist niet zijn frikandellen , kroketten , stroopwafels, kaas etc ) , filmpjes van rocco onze hyper actieve knuffelige labrador , voetbal verhalen over mijn partner ,Werkelijk alles vliegt over het internet naar elkaar toe.
En bij zo ongeveer alles wat ik vertelde ( en dan vooral aan mijn moeder) kreeg ik het antwoord : schrijf het op Annelot , dit is perfect voor een blog Annelot , ga je dag eens Ploggen ! ( door het plog idee is mijn moeder zelfs aan het soort van ploggen gegaan op facebook ).
Nou nu 2 landen verder sinds mijn vertrek uit nederland vond ik het na enige aandringen dat de tijd rijp was voor een blog.
Om mijn ideeen over eten , mijn ervaringen met cultuur verschil , mijn blunders met rocco , mijn verhalen over het voetbal en ga zo maar door te delen met jullie .

Dus welkom !, ik hoop dat ik met jullie smikkelend en lachend mijn verhalen kan delen en zo een grote afstand toch klein weten te maken.


Con cariƱo


Geen opmerkingen:

Een reactie posten