donderdag 15 januari 2015

Mijn favoriete kant&klare producten

Eigenlijk als liefhebber van koken en bakken is dit heel erg slecht kant en klare producten maar kom op mensen af en toen is makkelijk toch ook best lekker?
Ik weet niet of mijn lijstje compleet goed gekeurd is als kant & klaar want een salade van de mc donalds is nou niet echt een kant&klaar product uit de supermarkt , En een kip die je toch wel zelf in de oven moet doen ipv alleen maar opwarmen is ook niet echt kan en klaar maar ik heb hem er toch stiekem tussen gezet ;) Voor mij is kant en klaar toch meer producten waar ik zelf vrij weinig aan hoef te doen behalve in de oven of magnetron doen of in de pan gooien.



Stevige tomatensoep van Unox
Dit is echt mijn favoriet ever !! ik hou van deze soep tot afschuw van mijn moeder.
Ik vind dit zo lekker en vooral met veel balletjes erin. Het maakt mij echt niet uit of het een familieblik is want deze soep eet ik helemaal alleen op , lekker dippen met een stokbroodje.
Yep als dit kon opgestuurd worden wist ik het wel.


Lasagne van de C1000
Ik moet toegeven dat dit een oude is en ik het al heel en dan bedoel ik echt heel lang niet meer heb gehad , maar vroeger vond ik deze lasagne zo lekker en daar kon mijn moeder zelfgemaakte lasagne niet tegen op - sorry mam-. Ik weet niet of die nu nog steeds net zo lekker is als toen ( met toen bedoel ik minstens 10 jaar geleden) maar misschien moet ik binnenkort het maar weer eens proberen;)

Caesar salade met yoghurt saus van mc donalds
Oke ik weet dus niet of deze echt tussen de kant en klare producten hoort maar omdat ik eigenlijk vind als je een salade zo koopt zonder dat je er iets bij hoeft te doen dat hij kant & klaar is.
Met Karianne haalde wij deze altijd bij de mc donalds met extra yoghurt saus en ondanks dat er helemaal geen ei of ansjovis in de salade zit vind ik de combinatie van de krokante kip met de saus echt te lekker. Volgens mij is alleen de yoghurt saus sinds 2 jaar ofzo niet meer bij de mc donalds dus moet je het nu doen met de caesar saus.

Broodje kroket of frikadel
Ik denk dat zo´n beetje heel Nederland die tijdens de middelbare school of studie een Albert Heijn in de buurt had dit wel kocht in de pauze en zo ik ook.
Om 10:15 hadden wij onze eerste pauze op het Noorderpoort college en het maakte mij echt niet uit dat het nog vroeg was, zo´n lekker frikadel broodje met curry binnen in ging en gaat er nog steeds altijd goed in.


Provençaalse kip van de Albert Heijn
Als mijn ouders weg waren en wij moesten voor ons eigen avond eten zorgen , of mijn ouders waren op vakantie dus wij zelf de boodschappen moesten doen stond deze kip standaard op het lijstje.
Daar zat ik dan met mijn broer Pim aan tafel met z´n 2en aan een hele Provençaalse kip maar oh zo lekker. Ik weet niet hoe Albert Heijn het doet maar deze kip is echt ´the bomb´ om het zo maar even te noemen, en wat nog lekkerder is de restjes de volgende dag op brood eten mmmm.


Sate schnitzels
Dit is waarschijnlijk niet echt een kant en klaar product maar voor mij is dit uit de verpakking halen , in de pan gooien en opeten maar dus wat dat betreft redelijk snel en toch een beetje kant en klaar voor mij. Ik vind het zo lekker als je deze schnitzel snijd en de warme saté er zo uitdruipt mmm ja dit is ook een lekkere keus hoor.

American pancakes van de Albert Heijn
Dit was zo´n guilty pleasure toen we nog in Groningen woonde. Ik kocht dit op zaterdag en dan zondag als ontbijt of lunch aten we dit met lekkere karamel stroop of warm rood fruit en oké misschien ook nog een toefje slagroom erbij ;)


Ik moet zeggen dat ik totaal niet van de kant en klare dingen ben waar je wat gaatjes in het plastic moet prikken en moet opwarmen in de magnetron, Ik heb ooit eens kant en klare pannenkoeken met spek van de C1000 gehad met mijn vader en we spuugde letterlijk onze eerste hap uit , getver wat was dat vies en dat voor simpele pannenkoeken! Nee ik kook echt liever zelf op een paar kleine uitzonderingen na dan ;)  
Wat zijn jouw favoriete kant en klare producten?

1 opmerking:

  1. favoriet kant en klaar eten....het eten wat kant en klaar, met een vleugje liefde erdoor, door jou op tafel wordt gezet

    BeantwoordenVerwijderen