dinsdag 13 januari 2015

My guilty pleasures

Guilty pleasures wie heeft ze niet , iets waar ze je midden in de nacht wakker voor kunnen maken. Iets waar je werkelijk waar kilo´s van op kan en nooit genoeg van zal hebben.
En zo heb ik ook zeker een paar guilty pleasures en niet eens alleen eten!! lees je mee?.



  • Gamba´s / Garnalen
Ik ben dol maar dan ook echt dol op gamba´s , je kan mij er serieus voor wakker maken.
Of het nou alleen gebakken met knoflook , gepaneerd in panko of garnalen cocktail is . Ik hou er van en ik bestelde zelfs als klein kind altijd al een garnalen cocktail als voorgerecht
  • Chips met zeezout
Joehoeee ! chips met zeezout is verreweg de beste chips ever. Heb je de Albert Heijn excellent chips met zeezout al een keer gehad? die zijn zo lekker krokant en met een zoutige smaak maar niet te krachtig. Heerlijk om zo op te eten of met een dip erbij, en die zak gaat geheid binnen 10 minuten op.

  • Bak spullen
Blame it on pinterest!. Pinterest heeft zulke leuke fotos altijd van bak creaties en ik geloof dat Amerika ook zo´n beetje het land met alle bakspullen ter wereld is. Ik wil alle vormpjes , versieringen , smaken en noem maar op hebben en als er leuke dingetjes zijn ( Xenos doet het goed met leuke bakspullen) kan ik me dan ook maar moeilijk inhouden.
  • Nagellak
Ik heb een hele doos in Uruguay vol met alle kleuren van de wereld aan nagellak, en ik kan ook niet stoppen met kopen als ik een leuk kleurtje zie. Leuk detail ik draag alleen maar neutrale kleuren terwijl ik werkelijk waar zoveel andere felle kleurtjes heb
  • Snoep bij de kassa ( en snoep in het algemeen)
Ik deed dit al toen ik jong was en met mijn moeder mee ging naar de supermarkt en ik doe het nog steeds. Ik kies bijna altijd wel bij het afrekenen nog iets van snoep of kauwgum uit bij de balie. Hier in Colombia gaat bijna altijd als het er ligt skittles mee naar huis.
Ik hou van snoep en ik ben echt net een klein kind als ik in een snoep winkel kom.

  • Borrel hapjes
Ik hou van hapjes en ik kan gerust ipv gewoon avond eten alleen maar hapjes eten. Bij mijn ouders thuis hebben we altijd met speciale dagen alle lekkere kaasjes en paté in huis voor op toast en tijger garnalen en droge worst. Ik vind het zo lekker ! en het voelt voor mij ook gezelliger als we hapjes eten.

  • Dessert plateau op een menu kaart
Ik had al eerder verteld in een blog dat ik altijd voor het dessert plateau kies en sja dat is dus mijn guilty pleasure. Het liefst zoveel mogelijk van alle lekkere dingen op een bord zodat ik niet hoef te kiezen
  • Mac lipstick
Ik ben sinds mijn eerste lipstick aankoop van Mac ( een prachtige Nude kleur genaamd myth) en mijn YSL lipsticks bijna zowaar verslaafd aan lipstick kopen. Niet dat ik het door blijf kopen maar zodra ik bij de mac winkel ben wil ik gewoon eentje meenemen en mede door vele beauty blogs blijf ik maar kopen en vind ik het zo mooi om te sparen ondanks ik echt niet elke dag lipstick draag

  • Schoenen
A girl never have enough shoes toch? Mijn collectie hakken blijft groeien en hoevaak draag ik hakken ? weinig omdat en dan ben ik groter dan Matias en ze simpel weg gewoon niet meer dan 2 uur aan kunnen zonder pijn te krijgen , maar ohh mensen wat houd ik van schoenen en van prachtige hakken en sneakers.
  • Tony chocolony salted caramel
Ik probeerde hem dit jaar uit en ik was verkocht. Mijn smaakpupillen willen geen andere chocolade met caramel meer behalve de tony chocolony, de perfecte balans tussen het zout en zoet. Sorry Matias maar waarom moet ik de chocolade nou met jou delen - want ja ik zou het zelf helemaal op eten hoor-.


Wat zijn jouw guilty pleasures?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten