woensdag 7 januari 2015

What´s in my bag

Ben jij ook wel eens zo nieuwsgierig wat iemand nou in de mega grote tas heeft of juist wat die in zo´n klein schoudertasje heeft gepropt?
Ik vraag het me vaak genoeg af want zeg nou zelf zo´n grote tas krijgen wij nooit helemaal vol terwijl zo´n klein tasje juist alles wat we nodig denken te hebben mee vol gepropt is.
Voor alle nieuwsgierige , neem een kijkje in wat ik in mijn tas(je) heb.





Mijn tas is simpel en hoe kan het ook anders zwart. Hij is van H&M en koste 19,95.
Ik heb hem denk ik bijna 2 jaar geleden gekocht in de H&M in Bremen en ik vond hem ondanks de slierten toch ´rustig´ en strak en daar hou ik van, niet teveel tierelantijntjes voor mij !!
Ik ben stiekem aan het hopen dat ik binnenkort of nouja.... ooit een andere zwarte tas aan mijn schouder heb hangen en niet zomaar een zwarte tas maar de Saint Laurent classic (medium) monogram , wat een naam he maar wauw..... Helaas .. deze tas is echt mijn droomtas maar wel een droomtas van 2,190,00 dollar.... auw !! 
Dus doe ik het voorlopig nog met deze H&M tas ;).


Anyway , laten we gaan kijken wat er allemaal in zit in mijn kleine maar toch fijne tasje.
Zoals je al kan zien past mijn aardig grote portemonnee er prima in.



Mijn portemonnee was een cadeautje van Matias en ondanks dat hij best groot is past hij prima in mijn tas.
Ik heb altijd iets van snoep of kauwgum en een mini deodorant in mijn tasje zitten want je weet nooit wat je eet buitenshuis ( hoeveel knoflook erin zit ;) ) of hoe warm het ergens is , en het laatste wat ik wil is niet lekker ruiken of een vieze adem hebben !

2 lipsticks en een lippencreme zijn ook standaard in mijn tas en dan altijd een simpele nude kleur. 
De linker lipstick is van Catrice - Hey Nude 240-  en de rechter Mac -creme d´nude- (geloof mij , die 2 lipsticks samen is een top combinatie). 
Enne zonder een klein spiegeltje kan ik natuurlijk nooit goed die lipstick op doen dus die zit ook altijd in de tas.
Zijn er meer vrouwen die altijd een ob. bij zich hebben? ik in ieder geval wel haha , veel uitleg is daarbij niet nodig lijkt mij!

De pen die je ziet is niet zomaar een pen ,dit is de pen die Matias en ik hebben gekregen voor ons geregistreerd partnerschap en toevallig zat hij nu in mijn tas omdat als we reizen moeten we meestal papieren invullen dus dan is een pen wel handig.

En Last but not least vooraan zie je een klein zakje met een piercing erin.
Ik heb een tong piercing en heel soms schiet het bovenste balletje ervan los en geloof mij die slik je zo makkelijk in ( ja ik spreek uit ervaring) dus ik heb altijd een ´reserve´ piercing in mijn tas zitten.


Ik ben benieuwd wat jullie allemaal in een klein tasje hebben gepropt of wat er rondzwerft in jullie grote tassen!




1 opmerking:

  1. Tja die piercing en de lippenstift vind je niet in mijn tasje, en dan heb ik ook geen spiegeltje nodig. Boterhamzakjes die zitten er wel in bij mij...altijd handig en overal voor te gebruiken. In mijn tasje zitten ook nog vaak suikerzakjes voor...........Matias, als die weer op visite komt ;-)

    BeantwoordenVerwijderen