zaterdag 10 januari 2015

Sharing sunday

He een nieuw iets op zondag !! Yep ik vond het wel een leuk idee om zo op de laatste dag van de week met jullie mijn ontdekkingen , verslavingen , nieuwtjes etc te delen.
Want er is niks leuker dan je -nieuwe- verslavende game , kortingen , lekkere snack of prachtige make-up ontdekking te delen met anderen toch?

Lees verder voor de eerste -editie- van Sharing sunday


De app Crossy Road ( alleen verkrijgbaar voor apple gebruikers)
Kennen jullie dat spelletje van vroeger dat je met een kikker de weg / rivier moest oversteken zonder omver gereden te worden?. Ik heb me suf gespeeld aan dat spelletje en nu heb je dus een soort van versie als app op de telefoon ( sorry android gebruikers niet voor jullie)
Je doel is om zo ver mogelijk te komen door middel van oversteken over wegen , trein rails en water, Je kan een kat , kikker , poepende duif , regenboog paard of zelfs de duivel zijn zolang je maar zo hoog oftewel zo ver mogelijk komt zonder omver gereden te worden.
Mijn highscore staat op 370 op dit moment en ik ben benieuwd hoe ver jij komt


Usfoodz klik hier voor de site
Ja ja hoe vaak moeten jullie wel niet aanhoren hoe gek ik op snoep en snacks ben en dan voornamelijk alles wat uit Amerika komt , want wat hebben ze nou niet in Amerika! .
Deze site heb ik echt net ontdekt en ik baal nu toch wel dat ik in Colombia ben. 
De site bied Amerikaanse producten aan van snack&snoep , drankjes, bak producten tot aan avond eten producten en non food producten. Toen ik op de site keek tussen de snack&snoep afdeling zag ik werkelijk waar zoveel soorten smaken oreo !! van oreo met cookie dough tot oreo watermeloen , citroen ,birthday cake en  oreo brownies of zelfs oreo´s om te dippen in de crème - wees gewaarschuwd oreo fans-.
Maar ook kan je fanta ananas of aardbei bijvoorbeeld bestellen , twinkies !! veel (kant & klare) bak dingen bestellen zoals hershey´s american cookies of butter pancakes. En zelf je ontbijt opfleuren kan met de enige echte american cereals zoals cinnabon , lucky charms of cheerios.
Ze bezorgen gratis ( met postnl)  in Europa en je kan gewoon via ideal betalen. Ik vrees dat mijn moeder pakketjes voor mij in ontvangst mag gaan nemen en goed mag gaan bewaken want zodra ik mijn slag hier sla ( zodra ik in Nederland ben) moet ik oppassen dat mijn vader het niet stiekem allemaal opeet.
Dus ben jij iemand die van food houd die niet zo 123 in de normale winkels in Nederland te verkrijgen is , neem dan zeker een kijkje op usfoodz.nl


Sgroppino
Oke ik weet dat dit eigenlijk meer een zomer drankje is dan nu voor deze periode , maar hoeveel mensen hebben dit drankje gemaakt tijdens kerst?
Wij in ieder geval wel en we hadden de makkelijke -onze- versie gemaakt namelijk alleen prosecco, limoen ijs en een schijfje limoen. Officieel moet er ook nog wodka bij maar he zo is die ook best lekker.
Krijg je vrienden over de vloer dit weekend en wil je iets lekkers , anders dan een wijntje of biertje maar toch makkelijk serveren ga dan voor de sgropinno !


Herfst thee picwick
Ga ik van de sgroppino naar de herfst thee wat erg ! maar sinds dat we uit het warme zomerse Uruguay terug in het wat koudere Colombia zijn pak ik het liefste een grote kop van blond gevuld met herfst thee, nestel mezelf op de bank met mijn warme sloffen en lekker niks doen. Als je nog herfst thee kan kopen , doe het zeker want hij is lekker!


1 opmerking: