zondag 25 januari 2015

Take away in my days

Maandag 




Matias was vrij vandaag en gingen we naar de shopping( is het trouwens de shopping of het shopping?) hij knipte gelijk de zijkanten van z'n haar bij want man wat groeit dat snel

We aten in de shopping en ik nam een salade caprese met heel verrassend maar lekker gecarameliseerde uitjes

En de Colombiaanse lemonade mocht niet ontbreken natuurlijk ;) yummie. Leuke potten trouwens he waar ze het drinken in serveren.

En oke wat een guilty pleasure wat er mee naar huis ging ....( de volgende dag was het ook weer op)

Dinsdag

Ik bedacht me heel vrolijk wat Workout te doen in de ochtend maar toen brak de band/ elastiek bijna gelijk al en auw dat doet zeer als dat tegen je been breekT 

Ik was aan het schoonmaken in huis en heb altijd de tv aanstaan , ik had nu de Apple tv aanstaan met into the woods op waar onwijs veel bekende acteurs inspelen maar ik moet zeggen dat ik er meer van verwachtte. Het verhaal is leuk maar het is meer een musical dan een film waar opzich niks mis mee is maar dit keer vond ik het wat minder.

Mensen ik ben rijk !!! Wauw ik ga me maar eens bedenken wat ik van dit bedrag allemaal ga kopen #spam

Ik maakte voor het avond eten wat dingen op die ik uit Nederland had meegenomen. Ja mensen ik kook ook wel eens met pakjes en zakjes ;)

Woensdag

Een verrassing voor mijn lieve vriendin Josee ( wat geheel mijn moeders idee was) na het mislukken of nouja mislukken een taart maken van Tony Chocolonely en dat hij niet lekker bleek te zijn. Gewoon die reep maar zo op eten ;)

Dit soort tweets zijn altijd leuk !! En vooral als doppio zegt dat mijn tosti er goed uit ziet. Dat maakt het koken / bakken nog leuker

Donderdag

Ik sliep volgens mij onwijs uit en toen ik eenmaal een beetje wakker was stuurde Karianne mij deze foto, ze had de pasta met zalm gemaakt hoe leuk!! En vooral omdat Karianne niet de grootste fan van koken is ( ik hou van je kar haha) maakt het nog specialer

Ik maakte deze lemonade frappe na thuis voor op de blog en moest natuurlijk proeven en mmmm hij is zeker goed gekeurd

Ik maakte weer de pasta met zalm alleen de supermarkt had geen citroen meer dus verzon ik zelf wat van wat we nog in huis hadden. Dit keer met bieslook en limoen erdoor heen

Kijk mensen hoe Matias zijn mate drinkt , we hebben een echte koeienpoot in huis!!

Vrijdag

Ik vond deze foto heel toepasselijk bij mij haha want ik denk daadwerkelijk vaak aan wat ik wil eten of maken later ipv dat ik aan andere dingen denk.

Er was een actie dat je the Sims 4 48 uur lang gratis kon spelen maar helaas hij is niet beschikbaar goor de Mac , maar ik zag toen dat dit spel beschikbaar was en ik ken dit spel van vroeger dat ik het zo vaak heb gespeeld !! Wie speelde dit nog meer ?

We deden boodschappen dit keer op vrijdag en ik zag deze mangostenen in een zakje liggen , net hoe wij mandarijnen verkopen haha . Mangostenen zijn helaas niet het goedkoopste fruit.

Zaterdag

Goedmorning Nederland !! Ik mis thuis nu toch wel hoor , ik vind sneeuw zeker wel koud en niet mijn favoriete weer maar als ik dit zo zie wil ik lekker op m'n ouders bank kruipen met een dekentje en warme choco of lekker dik ingepakt lopen met Rocco on het bos.

Maar ik bleef zelf nog even lekker liggen onder het dekbed in Colombia.

Ik kwam deze foto s'avonds tegen op 9gag en moest er zo om lachen , typisch een foto om op de app te sturen voor mijn ouders en broers

Zondag 

Dit is mijn enige foto van zondag die ik toepasselijk vind om op mijn zondag te plaatsen ivm onverwachte dingen vandaag ;)

Till next time !!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten