zaterdag 17 januari 2015

Sharing sunday #2

De tweede editie van sharing sunday, vonden jullie de vorige een beetje leuk? Ik zal mijn best doen om ook dingen die ik heb ontdekt,herontdekt, acties whatever in de sharing sunday te zetten die ook voor jullie in Nederland te verkrijgen zijn of te vinden. In ieder geval kijk mee naar de 2e editie van sharing sunday!


Een kleine vlog
Omdat wij afgelopen zondag een vrije middag hadden zijn wij samen naar de shopping geweest omdat Matias nieuwe voetbalschoenen zocht.
We zijn uiteindelijk beland in de game hal en wezen lunchen bij onze favoriete plek hier in Bogota namelijk La xarcuteria. In ieder geval heb ik een beetje gefilmd en hier is het resultaat


Lady speed stick deodorant
Ik heb net mijn eerste lady speed stick gekocht en wauw i´m impressed. Ik kan deze deodorant avonds voor het slapen op doen en ochtends wakker worden met nog aardig fris ruikende okseltjes. Niks geen zweet geur of zweetplekken in je kleren. Deze deodorant benoem ik tot de beste koop van alle deodoranten, dat je zo over deodorant kan praten he haha. veel bloggers had ik hierover zien schrijven en hoe goed deze deodorant was maar moeilijk te verkrijgen was in Nederland. Ja je kan hem bestellen online maar dan betaal je er wel verzendkosten overheen als je onder de 25 euro besteld. In ieder geval mensen als je een voorraad deodorant wilt aanslaan en zeker van wilt zijn dat het goede kwaliteit is bestel het dan !!  Ik ben verkocht en ik ga zeker een voorraad inslaan hier van deze deodorant




Griekse yoghurt met noten ,bosbessen en honing
Dit is al een aardig bekend iets om te eten / samen te mixen als toetje maar ik vind het heerlijk om als ontbijt te eten. Als je chiazaad hebt in huis doe dan eerst de chiazaad met een schepje water in een kom , voeg dan vervolgens de yoghurt en walnoten toe en honing. Mensen als je een gezond verantwoord ontbijten wilt wat ook nog eens goed smaakt ga hier dan voor. Dit is echt mijn nieuwe herontdekking en ik smul ervan.

Simcity buildit op de ipad
He.. ik mag dan wel een meisje meisje zijn maar ik hou ook best van spelletjes spelen, En zo nu en dan download ik weer eens wat uit de apple store wat er op dat moment hoog in de hitlijst staat en dit keer was dat simcity. Met simcity moet je je eigen stad bouwen en door gebouwen te upgraden en dus geld te verdienen moet je grondstoffen maken zoals hout , hamers , meetlinten noem maar op.
Het spelletje laat je ook echt wachten, zo kan het 30 minuten duren voordat je meetlint klaar is. Het is een leuke ontdekking dit spelletje en tot nu toe heb ik het geduld om te wachten tot alle grondstoffen klaar zijn ;)

Afgieter voor op de pan
Oke deze super handige gadget heb ik al een tijd , of beter gezegd ik heb hem eigenlijk al heel lang geleden ontdekt en mijn moeder had een mooie oranje versie in Uruguay naar mij opgestuurd.
Deze afgieten die je op de bovenkant van je pan doet is zo verrekte handig! geen geouwehoer meer met pannendeksels die eraf vallen of waar het water aan alle kanten uit komt en je zo je vingers verbrand. Nee deze afgieter is handig en makkelijk en voor als je hem nog niet hebt zoek hem zeker op!! ik gok dat blokker , marskramer of dergelijk er vast wel een heeft




Geen opmerkingen:

Een reactie posten