dinsdag 18 november 2014

ik vraag jou !

Ik ben nu inmiddels minstens een dikke maand aan het bloggen en ben met 33 gepubliceerde berichten en 5.580 pageviews in een maand tijd best happy de peppy ( trots mag dat ook ? )


En dan vind ik het ook leuk om steeds meer tijd en aandacht aan de blog posts te besteden om het nog beter te maken ,maar ook naar wat jullie leuk vinden of willen zien , want he jullie zijn mijn bezoekers en ik ben dan ook meer dan benieuwd naar jullie mening!
ik ben vanavond aan het schrijven geweest en een soort van planning proberen te maken voor de blog zodat jullie ook weten op welke dagen je lekkere recepten kan lezen en wanneer je personal lifestyle dingen kan verwachten.
En ja in het begin zal het misschien even wennen zijn want ook ik maak de planning voor mezelf en zal me er zoveel mogelijk aan houden ;)
Wat kan je verwachten? of in ieder geval wat was mijn idee voor de blog

Maandag : Take away in my days. 
Zoals jullie al gewend waren elke maandag een overzicht van mijn afgelopen week in foto's 

Dinsdag: Cooking tuesday
Elke dinsdag een recept , tips , kookgerei noem maar op. Alles wat met koken/ eten te maken heeft.

Woensdag : Afternoon drink
De woensdag middag was vroeger op de basischool altijd vroeg vrij en dan was het altijd een theeleut middag bij ons thuis. En nu dus op de blog elke woensdag een ´recept´ voor een drankje , smoothie , koffie noem maar op

Donderdag : Personal Lifestyle
Donderdag kan je een persoonlijke blogpost , DIY , make-up/ fashion , tags of iets met lifestyle verwachten , oftewel niks wat met koken te maken heeft

Vrijdag : Fast, Fresh Friday
Het einde van de week , het begin van het weekend. Een recept wat of snel of vers is ( dat kan van zelf gemaakte fast food tot een fresh pasta zijn )

Zaterdag : Celebrate the weekend
Ik vind het heerlijk om op een vrije avond lekkere hapjes te maken of te gaan bakken aangezien je toch alle tijd heb , dus elke zaterdag een recept om te gaan bakken of om te borrelen in de avond

Zondag : Personal Lifestyle
Hetzelfde als de donderdag , een gezellige persoonlijke blogpost

En nu komt dus mijn vraag aan jou!. Wat wil jij graag lezen , en wat vind jij van deze blogpost dagen? Tell me !! ik ben heel erg benieuwd en jouw inbreng is meer dan welkom.
Vind jij het leuk om 1 keer per week een ´gastblog´ te lezen van iemand anders? , wil je meer dingen lezen over persoonlijke dingen , DIY , fashion , Makeup ? wil je filmpjes zien? ( mag ik eerst de moed bij elkaar rapen haha) let me know!!
Deze planning is laten we zeggen een try-out en vanaf volgende week zal ik de definitieve planning maken !

Lots of love

Geen opmerkingen:

Een reactie posten