maandag 10 november 2014

Vacation #5

Goedemorgen zonder zorgen ! Mijn vader was les aan het geven aan de cursisten dus alleen mijn moeder en ik zaten aan het ontbijt. Een vrouwen ochtend

Sinaasappelsap met ijsklontjes .... Ik vind dat dus niks zet het dan even wat eerder koud denk ik dan haha.

We gingen even langs de duikclub en daar kregen de honden natuurlijk weer aandacht van mij , ik mocht in ieder geval niet ophouden met kriebelen zoals je ziet 
En ik ben verliefd !! Ik vind ze zo mooi zulke honden en dit was een lekkere knuffelkont en dat koppie aaaahhh smelt smelt

In de supermarkt kochten we even muggen spray en deze glij middel van durex stond bij de kassa haha piña colada ik moest zo lachen hoe komen ze erbij!

Aangezien het nog geen 12:00 was mocht de cappuccino nog ;) 

🌞🌞🌞🌞🌞🌞 zon zwembad en terras ipv zon zee strand

Fooooood , valt het al op dat de vakantie uit : zonnen , drinken , eten , slapen bestaat ?

Buuuhhh bewolking en ik kwam er ineens achter dat ik gtst kon terug zien via dit WiFi bij ons thuis loopt het telkens vast dus ging ik maar wat afleveringen bekijken 

Dinner at candle uhmmm light

Mixed ceviche voor mij on te beginnen 

Gegrild biefstukje als hoofdgerecht wat mwa mwa was en agh ik dacht lekker door de saus heen halen was de rode saus gewoon aardbeien saus als versiering... Heerlijk met vlees, niet..

Er stond ineens voor het restaurant stuk of 9 agenten en we zagen ze weg gaan met 2 motoren en 1 nummerplaat van een motor, we weten nog steeds niet wat ze precies aan het doen waren met zoveel agenten op 1 plek.

Dit is begy ( van het Engelse woord smeken ) of nouja ik geef elk hondje gewoon een naam die in mij opkomt, zo loopt hier al een blondie , brownie en tigre rond. Begy ging wel zitten zodra ik zit in het Spaans zei en vond aandacht geen probleem

Night cappuccino met mama , Lourens is bezig met de les voor te bereiden voor morgen

Walking dead kan ik ook hier zien! Gelukkig maar en dezelfde tijd als Matias kijkt dus van een afstand kijken we toch samen.

CU Tomorrow !!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten