zondag 2 november 2014

Take away in my days

Een nieuwe week met nieuwe foto's.


Maandag

Maandag ochtend hadden we de huur auto voor een maand opgehaald ( no worries het is een automaat ) dit hadden we al geregeld voordat Matias het ongeluk kreeg omdat we dan makkelijker ergens heen konden als Matias zijn ouders hier waren

In de middag hadden we Halloween feest bij de club en ja zoals echt zuid Amerikanen doen dansen die , en wij dames moesten ook !! Nee dankje ik bleef vrolijk stil staan en heb ook het bewijsmateriaal ervan allemaal verwijderd;)

Picaña uit de oven met zelf gemaakte chimichurri voor avond eten , simpel en zo lekker !!!


Dinsdag 

Op weg naar de kliniek waar Matias vandaag werd geopereerd zagen we deze auto , deze honden werden of naar huis gebracht of naar de doggy day care . Wel gezellige boel zo bij elkaar !

Ready for action !!!! Dit was net voordat Matias naar de operatie kamer ging , toch best wel spannend 

En Elena en ik maar wachten vanaf 14:00 tot 21:30 ( Matias werd om 16:30 geopereerd ) we lachte misschien wel op deze foto maar oh wat hadden wij een honger en stijve billen van het zitten

Een hele hoop kussens voor Matias om te slapen want hij moet 3 dagen lang zittend slapen 😴  toch proberen van iets totaal niet comfortabel iets comfortabeler te maken

woensdag 

 
Ik was helemaal vergeten overdag foto's te maken maar opzich waren we de hele dag ook in huis, dus veel interessants was er niet om op de foto te zetten

Nasi met saté en eitje als avond eten want Elena wou dit graag eten ( en ja sorry ik heb de nasi van een kruiden mix zakje gemaakt )

Fijn dat Rocco zichzelf wel uit laat !!

Donderdag 

Aaaahh je ziet het misschien niet goed maar in de doos bij de meneer zit een retriever puppy die ze erin probeerde te proppen / duwen , ja echt duwen ... Een bench was toch wat aardiger geweest ipv een doos

Thanks Rocco ....... Geen panty veilig zolang hij de kap opheeft 

Ik had zelf kroketten proberen te maken en mijn eerste keer dat ik het probeerde in Uruguay was het een smakeloze bende en nu was het eindelijk goed !!! Het is dan misschien niet de smaak zoals van dobben maar perfecte vervanging 

Vrijdag 

Om 06:00 !!!!! Waren Matias en ik buiten om de auto te halen. Bij ons op het complex was nog geen parkeerplaats dus stond de auto bij een parkeerplaats van de fysio van de club  maar die moest zo vroeg alweer naar de club dus moesten wij op tijd de auto halen anders konden we het complex niet op zonder de fysio

Wel een voordeel van het vroeg buiten zijn is dat we verse broodjes hadden gehaald , leuk hé je schept de broodjes in een mandje en bij de kassa stoppen ze het in een zak.

Broodjes en koekjes !! En ja bij het bovenste broodje had ik al lekker een hap genomen ;)

Rocco gaat met zichzelf lopen!! hij kijkt er ook echt zo bij van joehoe?? 

Oeps niet echt een goede foto maar we gingen op weg naar het 'dure' gedeelte van Bogota, waar Louis vuitton etc. zit. Wel erg leuk want ineens voelde het alsof ik in een Europese stad was en zelfs vergelijkbaar met Amsterdam !! Er was een heel groot plein met allemaal pubs en terrasjes en lichtjes in de bomen en het was nu druk vanwege Halloween maar er was een erg gezellige sfeer

we gingen ergens koffie drinken op een van de terrasjes. Een beetje overvolle koffie kreeg ik maar agh het smaakte ;)

Sorry wazige foto maar ik moest zo lachen om deze hond helemaal verkleed , echt in de stad liepen allemaal kinderen verkleed voor trick or treat en ook ouderen zag je volop verkleed en zelfs medewerkers van winkels waren verkleed zo leuk om mee te maken als je het zelf niet kent vanuit huis.

Zaterdag

De verse broodjes op de vroege ochtend beviel Matias wel dus ging die om 06;00 vrijwillig weer de deur uit alleen maar om vers brood te halen.Dat bolletje rechts op het bord is een buñuelo zo lekker !!!! Het is echt typisch Colombiaans en vergelijkbaar met een oliebol maar dan minder vet en zwaar.

Rocco loopt nu standaard op de terug weg naar huis met z'n eigen lijn , ik houd hem alleen nog wel vast aan z'n kap ( toch handig die kap) want Rocco denkt vaak dat hij andere mensen vrolijk en springend kan gaan begroeten of als hij een andere hond ziet vergeet die dat ik er ook nog ben en is die andere hond het enige wat Rocco ziet haha.

Smoothie time !! Ik had gepureerde aardbeien over van mijn cheesecake en had er maar verse mango en aardbei sinaasappelsap van tropicana bij gedaan 

Zondag

Op weg om ergens te gaan lunchen stond dit op de hoek , kijk hoeveel fruit !!! Op de terug weg hebben we nog een 5 kilo zak meegenomen om lekker jus van te persen in de ochtend



Oh heaven do i need to say more ?! Ons 'voorgerecht' voor ons 3en met gamba's , ceviche , zalm , oesters , gemarineerde inktvis , gemarineerde gamba's mmmmm 
Ik wil meer !!! 

de kop van ons hoofdgerecht haha! De vis werd aan tafel gefileerd en was erg lekker , de ober zei dat het hoofd het beste stukje was maar dat heb ik maar aan Matias over gelaten om te eten ;)

Na afloop gingen we in het park uitbuiken. Dit is het park wat omringd is door allemaal restaurantjes en pubs en nu was het een mooie dag dus zaten er heel veel mensen in het park op kleedjes te genieten van het weer en drankjes. Beetje zoals in het noordenplantsoen in de zomer !! Gezellig !!

Een week met lekker eten en operatie, volgende week hoop ik genoeg foto's te kunnen maken want vanaf donderdag ben ik bij mijn ouders in Costa Rica voor 10 dagen vakantie( yeeh!!) See you next week !

Geen opmerkingen:

Een reactie posten