donderdag 13 november 2014

Vakantie #7 & #8

Laat ik beginnen met ik was gister avond moe .... Ik viel in slaap tijdens het whatsappen de foto's zijn er nooit van gekomen om opgeload te worden en gisteren had ik er geen 'zin' in om uur te klikken en doen voordat het upgeload was dus vandaag een dubbele dag ;)


woensdag :

Ik ging vandaag canopy doen met mijn moeder ! Ik wou dit zo graag doen en m'n ouders hadden het al gedaan voordat ik kwam dus ik was jaloers maar hoe lief dat mijn moeder met mij het nog een keer wou doen

Canopy is dat je telkens aan ja hoe noem je dat een kabel lijntje gezekerd word terwijl je er dus aan hangt in je tuigje ? Van het ene platform naar een ander platform ga je. En ja dat gaat snel of ja dat zijn lange 'lijntjes' die je afgaat en het is LEUK!!!! 




En ohhh ik smelt voor elk hondje hier en toen bij een platform waren wel geteld 4!!! Puppy's , en eentje kwam direct bij mij en legde ook z'n kop in mijn nek en het was alsof hij mij uitzocht.
Maar helaas moesten we verder, en ik zei tegen mijn moeder als (mijn) puppy nou mij beneden opwacht gaat hij mee !! Nee Annelot zei mijn moeder dat kan je niet doen , al die vaccinaties .... 2 honden reizen het lukt niet.
Maar echt waar de puppy was naar het platform gegaan waar wij heen gingen en begroette me weer net zo blij of nouja ik hem !! Oke oke als we dan echt helemaal beneden zijn dan is het 3 keer scheepsrecht en hij wacht me daar op dan gaat hij mee mama!!
En echt waar we waren klaar met de canopy en we zaten beneden te wachten en daar kwam de pup aangelopen ... Van helemaal boven kwam die !!
Ik heb een gebroken hart want ik had hem zo graag willen meenemen maar qua vaccinaties en reizen en ook 2 honden en ik in mijn eentje reizen het kan gewoon helaas niet, maar mijn hart is wel echt gebroken erom want als ik in Nederland zou wonen had ik hem direct meegenomen




Kijk hier zie je dat ik al beneden was en was hij dus weer gekomen de pup , ik heb hem maar de naam costo gegeven. Mannelijke vorm van Costa ( rica) haha


Ja costo het spijt me zo zo erg !!! 💔

In de avond hebben we nog wat gelopen en met een deel van mijn vaders duikgroep gegeten , verbazingwekkend ben ik daar vergeten foto's van de maken dus dan begrijp je vast dat ik toch best moe was ;)

Donderdag

Ik had geen zin in ontbijt van het hotel en was benieuwd naar de bakkerij in de straat 

Een roomboter cake met recht een wortel cake. Ik ken van Zuid-Amerika dat er meer zoet ontbeten word dan hartig dus koos ik dit maar als ontbijt, agh prima te doen ;)

We liepen door naar de Italiaan voor onze koffie ( in elk tentje wat ! )

Na de cappuccino hebben mijn moeder en ik alleen wat rondgelopen bij winkeltjes en voor we het wisten was het al lunch tijd of nouja de lunch tijd dat mijn vader kwam om te eten met de groep. Normaal wacht ik tot de groep klaar is en bestel ik een lunch in het hotel maar ik ging dit keer bij de Libanees die volgens tripadvisor op nr 1 stond van hier.
Ik nam een wrap falafel en wrap shaorma en echt ik heb ze beide direct opgesmuld mmmm zo lekker als lunch !

Ik leende even de gopro van mijn vader omdat ik wou kijken hoe dat werkte en of Matias en ik zelf een aan wouden schaffen. Ik ben heel wat filmpjes met gekke gezichten onder water in het zwembad rijker nu van mijzelf maar ik ben verkocht voor een gopro en zeker dat we hem gaan aanschaffen !!
Blubblub , toch best lastig om jezelf te filmen onderwater , charmant eruit te zien  en niet je neus vol water te hebben

Ik zat na mijn zwempartij opgefrist en wel te wachten op mijn ouders die terug moesten komen van het duiken.

Ohohoh..... Voetbal in het restaurant en het was Uruguay tegen Costa rica... Leuk zat ik daar in Costa rica terwijl die lieve kerel van mij van Uruguay is. Het was een oefen wedstrijd die ze met de penalties hebben verloren Uruguay maar hier in Costa rica werd geschreeuwd door de mensen van blijheid 

Gamba's in knoflook en kijk schat !! Puree !!!!! Heb ik helemaal opgegeten brrrr

Flan de Caramel , lekker zoet maar waarvan ik toch altijd de lekkerste eet van onze lieve vriend Juan. ja Juan je leest het goed ik mis jouw flan !!

Enough for today , het is tijd om de ogen te sluiten 

Tot morgen zonder zorgen. !

Geen opmerkingen:

Een reactie posten