zondag 9 november 2014

Vacation #4

Met Bewolking begon de dag vandaag dus ik ben vandaag niet in het zwembad geweest of uberhaubt een zonnestraaltjes gekregen, maar het was alsnog 29 graden

Rond 15:00 ging ik met mijn ouders op 'stap' , koffie drinken en cocktails drinken voornamelijk ;) hier zie je de handdoeken die mijn moeder gewoon op de gang over de reling hangt om te drogen
Nee papa niet mijn haar !

Let op recht voor u ziet u de zeldzame gele caution its wet bordje , zet het vooral op de foto ....

Koffie drinken bij de Italiaanse ijs salon die ( wat moeilijk is in Costa rica) goede cappuccino had 


Fruit kochten we ook nog vanuit de fruit kraam auto .. Mandarijnen namen we mee en dat onderste rode fruit waarvan ik de naam continue vergeet maar wel lekker zoet is



Zig zaggend door paadjes heen 

TOP!!!! Zie je wat dit is ? Juist op weg naar de lounge voelde mijn vader en ik ineens iets vallen , ik op mijn rug en hij op z'n hand en been , juist ja een dikke vogel had fijn op ons gekakt !!! Dankjewel vogel...... Ik mocht terug om m'n shirt te veranderen en mijn plukjes haar te wassen ( ik moest trouwens eerst 5 minuten stil staan voor mijn moeders foto , fijn met poep op je rug ;)

Eenmaal omgekleed en 'gewassen' gingen we cocktails drinken bij de lounge plek waar het NFL sunday was. Logisch eigenlijk want het was een Amerikaans horeca bedrijf met wel 5 schermen waar elk scherm een andere  van de NFL te zien was

Wachten .....

Buahhhh ik ga nooit meer een frozen margherita bestellen !!! Totaal niet wat ik lekker vind met teveel zout en dan ook nog zo'n mega ding

Yep mijn moeder dronk de helft van mij op ... Daarom lacht ze ook zo lief ;)

Door naar een restaurant aan het strand waar ik begon met de garnalen ceviche en hééé dit zijn nou nachos wat ik bedoel ipv die volgestouwde 10 nachos met van alles en nog wat van gisteren

Vervolgens nam ik de grilled tenderloin👌 erg lekker stuk vlees. Met poeree zoals de Spaanse puree noemen en nee ik lust dus geen poeree

En als toetje bananen die in vlam waren gezet met ijs , lekker zoet

En zoals gewonelijk bij mijn ouders op de kamer luieren

Night night !!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten