dinsdag 25 november 2014

Take away in my days


Maandag 


Ik verveelde me en een leeg ice tea flesje plus ( ja verklaar me voor gek) witte schoenen 'verf' lagen binnen hand bereik dus ging ik daar maar mee kliederen met dit als eindresultaat 

In het park zitten wachten tot Matias terug is van training 

Eerst lag meneer zo terwijl ik in de slaapkamer aan het opruimen was...( het kleed ligt ook op de bank vanwege Rocco)

En vervolgens sliep hij zo naast mij ....  Wat kan Rocco zich toch als een klein drolletje oprollen

Ik vond het wel even grappig om de kerst radio aan te doen en het bracht me gelijk op pinterest op de 'kerstafdeling'. Genoeg inspiratie voor koekjes etc ;)

We aten zelf gemaakte frieten met Panko gefrituurde gamba's . I looooove gamba's !!!!

Dinsdag 

Ontbijt ( of wat dan maar ook met eten ) is nooit alleen

Jaaaa dinsdag jullie weten het al ;) een tas vol fruit en groentes

Het maakt niet uit hoe .... Rocco propt zich er altijd wel tussen. Sinds dat die een pup was volgt hij ons altijd in huis en wil het liefst zo dicht mogelijk bij je liggen

Een warme chocomelk met marshmellow en koekkruiden made by meneer Jones.

En als afsluiter van de avond namen we yoghurt met pithaya , blauwe bessen en cranberry mmmm so good !!

En toen ....... Toen kreeg ik vrijdag een nieuwe telefoon en dacht ik dat alle foto's al sinds woensdag opgeslagen stonden in het 'concept' van de take away ( ik doe take away in my days altijd via de blogger app op mijn telefoon) maar dat bleek niet het geval te zijn..... Dus ben ik sinds dinsdag alles kwijt qua foto's ...... Verdeeeurie !!! Dus een korte foto week deze keer.

Vrijdag 

Mijn enige foto van vrijdag , ik testte de camera uit van mijn nieuwe iPhone 6 plus, smileeee !!!

Zaterdag 

Ik zat rustig in het winkelcentrum en kwam dit ineens voorbij lopen , ik weet niet voor welke gelegenheid het was want het leek alsof legolas van lotr liep , een prinses van Disney en grote bloemen haha

Wel mooi dat in het hele winkelcentrum deze lichten hangen 

En jaaaahaa het was vrijdag 29 november , de verjaardag van mijn lieve vriendin Sophie maar ook Sint pannenkoek ( uitgevonden door de tekenaar van jan jans en de kinderen ) dus ja we moesten aan de pannenkoeken !!

Zondag

Een echt zondags ontbijtje !! Alleen de verse jus ontbrak want ik had geen zin meer om de sinaasappels te persen 

Nadat we stuk hadden gelopen en Rocco had lekker gespeeld buiten  zaten de 2 heren natuurlijk lekker op de bank samen

En na een uur zaten ze er nog steeds alleen Matias spelend op de PlayStation en Rocco .... Sja dat zie je al wel op de foto , kijk vooral naar z'n poot om Matias heen

We aten makkelijk , een Italiaanse tosti als avond eten ( een variant op de Italiaanse tosti van doppio ) lekker !!

En als toetje Griekse yoghurt met mango en passievrucht , ik hou echt van passievrucht en zodra het in de supermarkt is neem ik minstens 2 kilo mee voordat het weer uitverkocht is in de supermarkt haha

Till next week !!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten