zondag 9 november 2014

Vacation #3

Goedemorgen ! Starting the day... Met lekker fruit en sinaasappelsap uit een zakje met water ...... ( lekker? Nee)

Even in de zon liggen om 11:00 leverde al het behoorlijke plak en zweet gevoel op dus ik verschoof snel naar de schaduw 

En sja probeer dan maar eens een foto te maken in de felle zon van een leguaan .... Ik heb blind gemikt, zie jij de leguaan?

Lunch time met mijn ouders lui aan het zwembad ( hun waren overigens hele ochtend duiken dus was ik meer lui dan hun ;) ).. Helaas zei de menu kaart met frietjes , maar die hebben we nooit gekregen 

👐✋

:):) die is lief

Ik neem altijd zonder te weten de grote cocktails. Kijk hoe huuuuge deze daquiri is en dan betaal je bij het news cafe de dubbele prijs voor nog minder dan 2x de helft van deze cocktail 

Een gekko die naar mij floot? Geluid maakte toen ik mijn kamer uit kwam , maar hij liep ook snel weer weg

We gingen eten met de mensen van de duikclub en de mensen die de cursus kwamen volgen ( o.a dus les krijgen van mijn vader ) deze moest ik op de foto zetten voor koen

Ondanks dat ik normaal had gegeten vandaag was ik een beetje gammel ( sushi van gisteren ??) dus besloot ik alleen de caprese salade te nemen wn een hapje pizza van mijn moeder mee te pikken

Oei ik kan echt niet poserend lachen !! Mijn vader stond met de cursisten te praten en wij 2 gingen maar wat drinken en guess what?......

Ik kreeg alweer ! Ja alweer de grootste cocktail.. Hoe kies ik ze toch telkens uit ?? Dit was een Miami vice soort van piña colada maar dan ook met aardbei

Die van mijn moeder was aardig klein vergeleken met de mijne haha!

Never order nachos in centraal Amerika .... Daar krijg je namelijk boven op je 10 stuks nachos een halve kilo tomaten , kaas , kip en bonen puree .... Na 2 happen was ik al vol en ik maar denken dat dit maar een klein hapje zou zijn ...

Nog even bij mijn ouders op de kamer voordat ik naar de mijne ga

Tot morgen zonder zorgen !!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten