vrijdag 7 november 2014

Vacation #2

Weer foto's vandaag !! Best leuk toch ?
We doen het rustig aan deze vakantie , nouja voor mij van wat ik van mijn ouders ken doen we het rustig aan.

Morgen gaan mijn ouders duiken en ben ik alleen tot de middag maar agh bij het zwembad liggen is geen straf ;)
Ik geniet hier en geniet van mijn ouders , ik kwebbel er weer op los en maak vast mijn ouders gek met mijn gekwek maar het is heerlijk samen te zijn!!
Kijk mee hoe mijn dag was hier in Costa Rica !

Goodmorning its time for breakfast !! Een american breakfast maar mijn moeder had het normale ontbijt en dat was met allemaal fruit , morgen die maar !

Sky blue 

De lunch bij een soda restaurant ( soda restaurant is een soort weg restaurant / kraampje ... In ieder geval makkelijk maar lekker)

Mijn ouders hadden casado , typisch Costa ricaans met bonen , rijst , patacon en vlees bijvoorbeeld

Wachten op mijn moeder om naar het zwembad te gaan voor in de middag

Lekker afkoeling !! 

En ja mijn vader was er ook nog bij later , koekoek ;)
He joehoe !!!! Hier ben ik 

Leuk we zouden naar het strand gaan voor de zonsondergang blijkt die achter de bergen onder te gaan haha !! Maar in ieder geval wel mooie lucht gezien



Samen met mama, best gezellig zo weer ''thuis'' zijn met mijn ouders

Het avond eten begon met sashimi 

Toen voor mij een gamba cocktail , volgens de ober hadden ze geen grote gamba's meer maar dit zijn toch echt geen kleine voor mij...

Sushi !! Altijd lekker

En als toetje toe gefrituurd ijs , voor het eerst gehad en best lekker !!!

Nu its time to sleep ! Night night en morgen weer nieuwe dag , nieuwe foto's 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten