donderdag 6 november 2014

vacation #1

Ik ga gewoon lekker foto's plaatsen van vandaag en of de vakantie aankomende tijd omdat dat veel leuker is ;)
Om te beginnen heb ik onwijze geluk gehad dat ik hier toch ben want op het vliegveld in Colombia kreeg ik te horen dat ik niet mocht reizen ivm geen bewijs vacinatie gele koorts .... Maar Laten we zeggen in zuid Amerika kan je veel regelen ;) eind goed al goed en woehoe here am i !!! Met mijn ouders in Costa rica !! Ik plaats deze blog(s) vanuit mijn telefoon en ik vind het nu gewoon veel leuker de foto's te laten zien in plaats van een voorgeschreven blog over eten of dergelijk ;) ik ga lekker genieten hier en van mijn ouders gezelschap en hou jullie op de hoogte terwijl ik ook lekker m'n ding doe , without pressure without rules ;)
Hope you Enjoy !!

Ps: hoe leuk is het dat iedereen hier Engels tegen me kwekt en ik vervolgens in het Spaans terug praat , leuk als ze het niet verwachten van een blondine haha

Regen vanuit Panama naar Costa rica 

Welkoms drankje bij het hotel , always good ;)

Genoeg ruimte voor mij alleen !! Schat are you coming? Haha

Jeeeehh samen met mijn lieve papa

Selfieeee

Maar een kleine piña colada , voor 3!! Dollar
En dan zijn mijn ouders druk bezig met de WiFi op de telefoon terwijl ik gewoon door poseer voor m'n selfie met de mega piña colada 
Met 32 graden was het echt wel fijn om af te koelen in het zwembad
Poehhh mag nog wel wat meer kleur krijgen haha!
Dinner time , ik wou wat lekkers vers dus gingen we seafood eten , ik begon met de gefrituurde calamari

Vervolgens een mix van alle soorten vis / gamba's , schelp dieren mmmmmm i love fish !!

En ohhhh ondertussen thuis in Colombia ... Mijn 2 boeven !!!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten