dinsdag 11 november 2014

Vacation #6




Weer een fruit ontbijt zoals elke dag maar dit keer met mango en peer ( alhoewel mango lang niet rijp was mmzzzz)

Hootch !! ( schrijf je dat zo ?) ja ik heb een nieuw vriendje zoals je het ziet ❤️ en zodra ik hem kietel gaat hij met z'n achterpoot bewegen, precies dezelfde reflex als dat Rocco heeft

Ja meneer Jones is zelfs in de supermarkt aanwezig

En ehhhh bacon bits!?? Kruimeltjes die naar bacon smaken die je ergens over heen kan strooien ..... Ik weet het niet

Mama en ik gingen in de ochtend over het strand lopen en kwamen uit helemaal aan het einde van het strand om daar vervolgens wat te drinken bij een strand tentje

Voor deze cappuccino voor ons beide en een fles water voor ons 2en hebben we 20.91!!!!!!!!!!! Dollar voor betaald.. O my ... Kun je het je voorstellen ?? Ik sta nog steeds met m'n b*k vol tanden .....

En dan had ik deze heerlijke koude kokosnoot op de terug weg bij een oude meneer gekocht voor maar 1 dollar , wat een wereld van verschil qua prijs

🍹🍹

Deze kruiste ook nog over ons pad tot grote schrik van mij toen ik ineens wat groots onder de auto vandaan zag komen naar mij toe ...

En toen zag mijn moeder deze reuze ja een echte reuze sprinkhaan en besloot ik die op de dames tafel van mijn vaders cursisten te leggen ;)

Afkoelen in het zwembad. Vandaag was de hele dag zon dus ook aardig warm

Ik at de hamburger met frietjes waar ik meer dan 45 minuten op moest wachten !! Af en toe vragen wij ons af hoe het kan dat ze zo sloom zijn met het serveren bij het hotel... Alsof deze hamburger en frietjes bijna een uur duren... Ik doe er maximaal 20 minuten over en dan is de burger nog uitgebreider dan dit.

Sja .... Wiens bandje is dit nou die van mijn broekje of mijn moeders badpak bandje .. Zonder zonnebrand creme op het strand wandelen is niet het meest slimme idee
Mijn avond eten mmm gepaneerde gamba's in Panko en tempura en erg lekkere frietjes erbij

Hollaaaanddd !!! Vandaag word ook hier Nederland - Mexico uitgezonden. Ik vrees dat we deze keer gaan verliezen ook al is het oefen wedstrijd

Hoi Tigré !! Ja alweer een naam bedacht of nouja misschien beter hyena want hij heeft echt een vachtje zoals een hyena

En ons toetje , maracuja en yoghurt smaak had ik. Dit halen we bij de Italiaanse ijsjeszaak en ja ook echt gerund door echte Italianen en dat proef je ook ( met name door de koffie die gewoon goed is ipv slappe koffie )

Samen hangen tot slapen. Bijna zoals vroeger hangen bij papa en mama tot bed tijd.

Tot snel mooie mannen !! En voor jullie tot morgen zonder zorgen ;)


Geen opmerkingen:

Een reactie posten